×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

جمعی از کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مردم پردیسان با حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا حامدی امام جمعه شهرک پردیسان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حامدی گفت: شهرک پردیسان با وجود ظرفیت‌های خاصی همچون وجود ۲۸ دانشگاه، تعداد زیادی پژوهشگاه و حضور بیش از ۲۰ هزار طلبه نیازمند توجه ویژه و ارائه خدمات کتابخانه‌ای است.
وی افزود: جمعیت فعلی پردیسان ۳۰۰ هزار نفر است و با ساخته شدن مسکن‌های ملی جدید ۱۰۰ هزار نفر دیگر نیز به این جمعیت اضافه خواهد شد.
امام جمعه پردیسان در ادامه با اشاره به مطالبه عمومی مردم برای ساخت کتابخانه عمومی تصریح کرد: برای تامین کتابخانه در پردیسان باید در ابتدا به دنبال ظرفیت‌های مجموعه‌های دولتی و سپس جذب خیرین باشیم.
وی خاطر نشان کرد: معتقدم که با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی و دیگر ارگان‌های دولتی می‌توان ساختمان هایی با سازه‌های سبک و مستحکم که ساخت آن زمانبر نباشد را برای ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مردم پردیسان مهیا کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین حامدی همچنین با اشاره به نقش و اهمیت کتابخانه های عمومی در فرهنگ سازی اظهار داشت: تصور برخی این است که کتابخانه عمومی تنها سالن مطالعه است؛ در حالی که کتابخانه عمومی مکانی فرهنگی برای عموم مردم است که خدمات متنوعی ارائه می کند.
در این دیدار همچنین گزارشی از فعالیت های کتابخانه های عمومی استان قم توسط کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی ارائه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights