×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از رفع آلودگی هوای سلفچگان تا تامین آب شرب به روستاهای خلجستان

سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در این جلسات با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیتها و منابع استانی و ملی برای توسعه متوازن روستاهای استان بهره گرفت گفت: وظیفه ما خدمت به مردم است و باید به طور جدی از حقوق مردم دفاع کنیم نباید به بهانه توسعه حقی نادیده گرفته شود.

بافرانی بخشدار خلجستان در این جلسه با اشاره به اینکه طی سفر استاندار به این بخش طی سال گذشته ۳۳ موضوع به تصویب رسیده بود گفت: ۸۰درصد از این مصوبات با همراهی دستگاه های اجرای تامین اعتبار و اجرا شده است.

وی افزود: بخشی از مصوبات اجراشده مربوط به اصلاح نقاط حادثه خیز محور قم دستجرد ، تعریض محورهای مواصلاتی، تکمیل شبکه فاضلاب، تامین آب شرب روستاها و همچنین تعیین تکلیف حریم رودخانه در چندین روستا و مالکیت برخی زمین ها بوده است.

بخشدار سلفچگان نیز در جلسه جداگانه ای با اشاره به اینکه در سفر استاندار به این بخش ۶۸ موضوع به تصویب رسیده است گفت: ۸۰درصد مصوبات کاملا اجرا شده و ۲۰ درصد مابقی در حال اجراست.

وی افزود: مهمترین مشکلی که بعد از این سفر پس از سالها رفع شد بحث آلودگی خوای منطقه سلفچگان بود که با پیگیری های مکرر استاندار صنایع الاینده شناسایی و فیلتراسیون انجام و بخش عمده ای از آلدگی هوا رفع شده است.

بخشدار سلفچگان آب رسانی به روستای عنایت بیک، آسفالت معابر قلعه چم و روشنایی معابر روستاهای علی آباد و خدیجه خاتون بخشی از اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته است گفت: گازرسانی به روستای سنجگان، اجرای راه روستای فتح آباد و روشنایی محور قم اراک و رفع نقاط حادثه خیز معابر اصلی از دیگر اقدامات انجام شده است.

گفتنی است اعتبار مورد نیاز این طرح ها از بودجه داخلی دستگاه های اجرایی تامین شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights