×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل فنی و حرفه‌ای قم و دانشگاه حضرت معصومه(س)

 

 

در راستای اجرای طرح ملی «توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال»، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و دانشگاه حضرت معصومه (سلام الله علیها) منعقد شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم، سید محمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه‌ای و گسترش فناوری‌های نوین، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت‌ها و تکالیف سازمانی و کمک به ایده‌یابی و رشد و توسعه استارت آپها و کسب و کارهای خلاقانه را از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ادامه داد: فرهنگ‌سازی و هدایت دانشجویان و فارغ التحصیلان برای ایده‌یابی و تشکیل تیم‌های استارت آپی و معرفی آنها به مرکز آموزش کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار این اداره کل از جمله تعهدات دانشگاه حضرت معصومه (سلام الله علیها) در این تفاهم‌نامه است.

عرب به وجود فاصله میان دانشگاه‌ها و بازار کار اشاره و اضافه کرد: به همین منظور طرح‌های کهاد و نخلستان ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی اجرا خواهد شد و جامعه هدف می‌توانند به مراکز TMC و مهارت آموزی و مشاوره شغلی که با همکاری ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها در دانشگاه‌ها تاسیس شده اند مراجعه کنند.

همچنین در حاشیه مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه توسط مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای از راضیه جمشیدی دارنده مدال طلا بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته گل‌آرایی تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights