×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
قم امسال ۱۵۰قهرمان ورزشی بین المللی داشت

ابراهیم سانی خانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که سالن جلسات در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد با بیان اینکه سرانه ورزشی اماکن در استان قم به ۵۴ سانتی متر مربع می‌رسد، اظهار کرد: این رقم در استان قم نسبت به استان سیستان و بلوچستان و برخی استان‌های دیگر بالاتر است ولی سرانه کشوری اماکن ورزشی به ۸۰ سانتی متر می‌رسد.

 

وی در خصوص سئوالی که ورزشکارانی از استان قم به شهرها یا کشورهای دیگر مهاجرت کردند بیان کرد: با صحبتهایی که با آقای نجاتی کشتی گیر تیم ملی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی داشته ایم، بنای کار به جذب حداکثری ورزشکاران به شرط رعایت قوانین و اصول ورزشکاری و دوری از حواشی شده، که در این راستا وساطتهایی نیز صورت گرفته است.

سانی خانی در خصوص ورزشگاه تخریب شده پردیسان تصریح کرد: اقدامات واگذاری پیمانکاری بازسازی و احداث این ورزشگاه انجام شده و در آینده روند ساخت آن ادامه می‌یابد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان قم با اشاره به وجود ظرفیت‌های ورزشی خوب در روستاها و بخش های قم افزود: اماکن ورزشی در همه نقاط استان قم در اختیار مردم قرار دارد، که در روستاها نیز به صورت رایگان توسط جوانان و اهالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights