×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارائه خدمات دندانپزشکی با تخفیف ویژه از سوی درمانگاه صلواتی سید الشهدا 

 

سید روح اله طاهایی در گفت وگو با خبرنگاران از همکاری درمانگاه دی با درمانگاه صلواتی سید الشهدا خبر داد و اظهار کرد: این درمانگاه صلواتی ۲۴ سال است که در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم خدمات درمانی تخصصی ارائه می کند اما بررسی ها حاکی از آن بود که می شود خدمات دندانپزشکی را نیز به مجموعه خدمات درمانی در این درمانگاه اضافه کرد که این موضوع نیز از سال گذشته در دستور کار هیئت مدیره این درمانگاه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه براساس تصمیم هیئت مدیره درمانگاه دی برای ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی انتخاب شد، اظهار کرد: مجموعه افرادی که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از درمانگاه صلواتی سید الشهدا به درمانگاه دی معرفی می شوند خدمات درمانی دندانپزشکی را با تخفیف ۴۰ درصدی دریافت می کنند.

مدیر درمانگاه دی با تاکید براینکه با این تخفیف که به نیت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه می شود، هیچ سودی از بیماران دریافت نمی شود، گفت: فقط هزینه مواد مصرفی از بیماران دریافت می شود.

وی از همکاری این درمانگاه برای انجام آزمایش بیمارانی که از درمانگاه صلواتی سید الشهدا معرفی می شوند، خبر داد و تصریح کرد: ۲۰ درصد تخفیف نیز به بیمارانی که نیاز به آزمایش دارند و از سوی درمانگاه صلواتی سید الشهدا معرفی شوند ارائه می شود.

طاهایی همچنین از ارائه خدمات فیزیوتراپی نیز در درمانگاه دی خبر داد و بیان کرد: بیمارانی که از سوی درمانگاه صلواتی سید الشهدا به این مرکز درمانی معرفی شدند ۲۰ درصد تخفیف داده می شود.

مدیر درمانگاه دی اضافه کرد: از روز بعد از عاشورای حسینی درمانگاه دی میزبان بیمارانی است که با معرفی نامه درمانگاه صلواتی سید الشهدا مراجعه میکنند، خواهد بود.

وی با تاکید براینکه همکاری درمانگاه دی با درمانگاه صلواتی سید الشهدا از سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: سال گذشته حدود ۷۰ نفر با معرفینامه درمانگاه صلواتی سید الشهدا به درمانگاه دی مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights