×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پانزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه(آب) در قم برگزار شد

پانزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) با حضور جمع زیادی از دانش آموزان پایه اول ابتدایی از مدارس مختلف شهر قم در تالار آب شرکت آب و فاضلاب برگزار شد و دانش آموزان با ابزار نمایش و زبانی کودکانه با اهمیت آب و روش‌های استفاده صحیح از این مایع حیاتی آشنا شدند.

 

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم در حاشیه این مراسم با اشاره با اهمیت آب در زندگی انسان‌ها گفت: همه‌ساله با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان جشنواره فراگیری نخستین واژه به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان پایه اول ابتدایی با اهمیت آب برگزار می‌شود.

 

وی یادآور شد: با برگزاری این جشنواره تلاش می‌شود دانش آموزان پایه ابتدایی همزمان با فراگیری خواندن و نوشتن واژه «آب»، روش‌های استفاده درست از این مایع حیاتی را بیاموزند.

 

محمد کربلایی ابراهیمی سنین کودکی را بهترین زمان برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین برنامه‌های آموزشی و فرهنگی شاهد تربیت نسلی صرفه‌جویی باشیم که صیانت و حفاظت از منابع آبی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

 

اجرای نمایش عروسکی با موضوع آب، اجرای سرود، آموزش واژه آب و اهمیت آب توسط یکی از معلمان پایه اول و برنامه‌های متنوع و شاد از دیگر بخش‌های پانزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights