×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بیمه سینا در قم هزار میلیاردی شد /سینا ۲۰ شد 

 

محمودلاچینانی در جشن بیستمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه سینا که با حضور کارمندان و نمایندگان در شعبه قم برگزار شد، از پیوستن بیمه سینا به باشگاه هزار میلیاردی ها خبر داد و اظهار کرد: این مهم با تلاش های مستمرثمر شبکه فروش رخ داد و برگ زرینی دیگر برافتخارات شعبه قم محسوب می شود.

وی همچنین از کسب رتبه نخست شعبه قم بین۶۰ شعبه سراسر کشور در نیمه نخست سال جاری خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال این رتبه را با تلاش و کوشش شما همراهان همیشگی حفظ کنیم.

مدیرشعبه بیمه سینا در استان قم در بخش دیگری از سخنانش از ایجاد پویشی با شعار «بیست سال در کنار شما آرامش خیال را مشق کردیم» خبر داد و گفت: امسال این شعار سرلوحه کارمان خواهد بود و توصیه می کنم که در کنار خدمت به بیمه گذاران و اقداماتی که انجام میدهید خدمات رسانی خوبی نیز داشته باشید.

 

در بخش پایانی این مراسم با اهدای لوح تقدیر از ۹ نماینده شعبه قم تجلیل شد. خانم غضنفری نماینده برتر در کلیه رشته ها، آقای حسینی نماینده برتر در رشته مهندسی، آقای کیانی رتبه برتر در رشته مسئولیت،آقای نصیری رتبه برتر در رشته آتش سوزی، آقای انصاری نماینده برتر در رشته عمرو سرمایه گذاری، خانم محمدی رتبه برتر در آراستگی دفتر، آقای صنوبریان رتبه برتر فعالیت در فضای مجازی،آقای عارف زاده نماینده برتر فعال در نمایشگاه های استان قم و آقای عسگری نماینده برتر در رشته باربری معرفی شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights