×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه شهرداری قم در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران، آماده‌سازی شهر مقدس قم را با آذین بندی و گل آرایی در سطح مناطق هشت گانه انجام داد، اظهار کرد: در این راستا تمام امکانات و عوامل انسانی و تجهیزات خدمات شهری به منظور ارائه خدمات به زائران و همشهریان قمی بسیج شده است.
وی ادامه داد: بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و پاکبان و باغبان و همچنین ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات در سطح مناطق هشت گانه با محوریت اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران پرداختند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در ایام تعطیلات عید سعید فطر حجم بالایی از زائران وارد شهر قم شدند، گفت: بوستان‌های سطح شهر به ویژه ۶ بوستان ویژه از جمله بوستان‌های مهدی، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر برای اسکان و استراحت زائرین آماده‌سازی و سرویس‌های بهداشتی، نماز خانه‌ها، آلاچیق‌ها و سایر امکانات مورد نیاز فراهم شده تا بتوانیم خدمات خوبی را به زائرین در این ایام ارائه کنیم.
اصفهانیان مقدم افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ورود تندباد و رگبارهای بهاری در ساعات پایانی پیش رو و پیش‌گیری از حوادث احتمالی خواهشمندیم زائرین از اسکان در حاشیه بزرگراه‌ها و شوارع و معابر اصلی خصوصا در مسیر رودخانه قم خودداری و برای اسکان از بوستان‌های نام برده، استفاده کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد:عوامل خدوم شهرداری به صورت شبانه روزی در خدمت زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران هستند تا بتوانیم به دعای شهروندان خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights