×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

همزمان با عید سعید فطر، اختتامیه ویژه برنامه «عصرهای قرآنی» با تجلیل از فعالان قرآنی، همراه با اقامه نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مسئول امور بین الملل حوزه‌های علمیه، در بوستان بنفشه قم برگزار شد.
وی در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: “دنیا در یک نظم نوین جدیدی قرار دارد” گفت: در یک مقطع زمانی، دنیا به گونه‌ای دو قطبی توسط اتّحاد جماهیر شوروی و آمریکا اداره می‌شد؛ اما بعد از فروپاشیِ اتحادیه‌ی جماهیر شوروی، دنیا تک قطبی شد به‌گونه ای که یک آقا پیدا کرد و آن هم غیر از آمریکا نبود.
مسئول امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه با محکوم نمودن جنایات اسرائیل گفت: ۷۰ سال است که ملّت فلسطین حق بازگشت به سرزمین خود را ندارند و چنین ظلمی در هیچ جای دنیا با این حجم با این کیفیت وجود ندارد.
در این مراسم که با حضور محسن محرری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم و انبوه نمازگزاران در فضای باز بوستان بنفشه واقع در بلوار شهید کریمی برگزار شد، از فعالیت‌های قرآنیِ حجج اسلام سالاری، اسماعیلی، خسروی، جمشیدی، قادری و آقایان سعیدی و محرابی که در طول ماه مبارک رمضان نسبت به جزءخوانی قرآن کریم اهتمام ورزیدند، تجلیل شد.
این مراسم با اجرای سرود زیبای “سلام فرمانده”، توسط گروه سرود فاتحین و نونهالان حاضر در مراسم، پایان یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights