×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای تامین اجتماعی در قم برگزار شد

محمد عاشوری مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: با توجه به تغییر رویکردهای این مجموعه از طریق پردازش، تولید برنامه‌های محتوایی و جهت‌گیری فرهنگی منطبق با اهداف و ماموریت‌های سازمان تامین اجتماعی همچنین بر اساس نظامنامه فرهنگی این اداره کل برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی در دولت خدمتگزار و مردمی سیزدهم در دو حوزه مخاطبان و همچنین کارکنان تدوین و در حال اجراست.
وی افزود: پس از برگزاری موفق چهار دوره جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان قم، پنجمین جشنواره نیز با گرامیداشت یاد و نام ۸۰ شهید سازمان تامین اجتماعی ویژه کارکنان را برگزار کردیم و این سلسله اقدامات منجر به ایجاد شور و نشاط اداری و سلامت کارکنان این اداره کل شده است.
عاشوری درباره اهداف این جشنواره گفت: اعتقاد داریم که موفقیت اداره کل تامین اجتماعی استان قم در گرو سلامت کارکنان آن مجموعه است و انجام برنامه‌های ورزشی ضامن سلامتی است لذا سازمان موفق بایستی به سمت سلامت کارکنان حرکت کند و این اقدامات موثر، پویایی و تحول سازمانی را سرعت می‌بخشد.
وی افزود: این جشنواره با برنامه‌ریزی و هماهنگی کمیته‌های مختلف اجرایی، فنی و داوران که متشکل از کارکنان واحدهای مختلف اداره کل تامین اجتماعی استان قم است اجرا شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده برنامه اختتامیه جشنواره نیز با موفقیت برگزار گردید.
بر اساس این گزارش در این دوره از رقابت ها بیش از ۹۰ ورزشکار مرد و زن شاغل در رشته های تنیس روی میز، فوتسال، والیبال، دارت، کوهنوردی، فوتسال، فوتبال دستی و بدمینتون با هم به رقابت پرداختند.
این مسابقات در آستانه هفته دولت و با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدای سازمان تامین اجتماعی و با شرکت ورزشکاران شاغل در اداره کل تامین اجتماعی استان طی دو روز در قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش در رشته دارت بانوان، تیم خانم ها سمیه گایینی و سپیده مرادی پور مقام نخست را کسب کرد.
در رشته بدمینتون بانوان تیم متشکل از زینب جعفری و صدیقه اختیاری جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.
در رشته فوتبال روی میز بانوان تیم متشکل از سیمه خوش نژاد و زینب جعفری به مقام نخست رسید.
در فوتسال مردان تیم ترکیبی شامل علی صدیق، مصطفی عباسی، سید مهدی حسینی یزدی، قادر محمدی، رضا اسکندری، علی تقی زاده و محمود احمدی یمن عنوان نخست را کسب کرد.
در والیبال مردان تیم ترکیبی شامل اکبر رضایی، سید مصطفی خدابخشی، علی مخلص، مصطفی رسولی، علیرضا فدایی، احمد مقدم، مسعود عسگری، امیرعباس فراهانی و علی اکبر هادی گل قهرمان این دوره از مسابقات شد.
در رشته دارت مردان نیز تیم ترکیبی حسین جعفری زاده، رضا گلابچی، مسعود عسگری، میثم جعفری، سید محمد حسین علوی نسب، حسن توانا، رضا اسکندری، علی صدیق و محمدرضا سپهریان مقام نخست را کسب کردند.
در رشته تنیس روی میز آقایان نیز روح الله ملامحمدی و محمد عزیزی به عناوین نخست دست یافتند.
در رشته کوهنوردی نیز اصغر افخمی، امیر حاجی رحیمی، محمد نوروزی، میثم جعفری، نیره سادات عابدینی نژاد و زهره ضیایی کیا به قید قرعه معرفی و تجلیل شدند.
بر اساس این گزارش در پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای تامین اجتماعی از علیرضا زارعی، رضا گلابچی، مجتبی میرزایی، محمد عظیمی، سید مصطفی خدابخشی، رضا خیراللهی، رضا بلوری و علی اصغر فعلی تجلیل گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights