×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز مراسم اعتکاف در مسجد مقدس جمکران با ۲۴۰۰ معتکف

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به اینکه از وظایف مسجد مقدس جمکران برگزاری آیین اعتکاف است، اظهار کرد: این مراسم همه ساله در ایام البیض ماه رجب، دهه آخر ماه مبارک رمضان و همینطور به صورت فصلی در مواقع مختلف به صورت گروهی برگزار میشود.

وی ادامه داد: امسال نیز مطابق سال های گذشته در ایام رجبیه پذیرای ۲۴۰۰ نفر از معتکفین عزیز هستیم که از این تعداد ۱۲۰۰ نفر آقا در مسجد امام علی علیه السلام و ۱۲۰۰ نفر بانو در مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها حضور دارند.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت قرآن و صحیفه سجادیه در این ایام برای معتکفین برگزار خواهد شد، گفت: برای برگزاری این آئین معنوی ۲۰۰ نفر از خادمین مسجد مقدس جمکران در بخش های مختلف خدمت رسانی می کنند.
حسین آبادی افزود: باتوجه به اینکه در ایام اعتکاف مسجد امام علی علیه السلام در اختیار برادران است لذا در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه مسجد مقام در اختیار بانوان زائر قرار نخواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: پایان بخش برنامه های اعتکاف اعمال ام داوود است که قرائت دعای ام داوود را حاج عباس حیدرزاده انجام خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights