×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توهین یک شب نامه به خبرنگاران در قم

در ابتدا و همینجا عرض کنم، که چه خوب شد، این روز در تقویم ملی کشور جانمایی شد تا شاید بهانه خوبی باشد، برای عرض تبریکی، هرچند خشک و خالی به مردان و زنانی که عاشقانه و دلسوزانه قلم می‌زنند و البته توسط دوست و دشمن مورد عتاب و خطاب قرار می‌گیرند و در نهایت هم برایشان تصمیماتی گرفته می‌شود بدون اینکه شاید میل و رغبتی در آن داشته باشند.

 

همین امروز بود که شبنامه ای به نام «به وقت قم» اصحاب معظم رسانه را خطاب قرار داد و آنان را نوکران سرمایه داران خواند‌ و اصطلاح «کاسب خبرنگاران» را ضمیمه تیترش کرد.

 

چقدر این کار بوی خود زنی و زشتی و پلشتی می دهد، یا شاید ما اطلاع نداریم و حقی برای برخی ایجاد کرده تا برای حضور اصحاب رسانه در نشست های بخش خصوصی هم تعیین تکلیف کنند و این حضور بسیار چشمگیر برایشان گران تمام شده است.

 

اصحاب رسانه‌ای ما افرادی هستند که حضور گرمشان دلگرمی سخنرانی‌ها و گوش شنوای گزارش عملکردهای مدیران کل ادارات و نهادهای استانی است، و حق این قشر زحمتکش و فهیم نیست که برای رسیدن به محل نشست خبری از جیب خود بسیار هزینه کنند و دست آخر نهاد مجری نشست یا برنامه خبری حتی در خصوص هزینه خبرنویسی و تولید محتوا و جالبتر از آن، سرویس ایاب و ذهاب خبرنگاران «خم به ابروی مبارک»هم نمی‌آورند.

 

در این بین دوستانی بی انصاف و دشمنان باانصاف هم هستند که آب گل آلود را برای مطامع یا غرض ورزی شخصی مناسب می‌بینند و آن گونه که در شأن خودشان است حرف هایی می‌زنند که نمک بر زخم است و سبب ایجاد شکاف و تفرقه بیشتر بین این صنف خدوم و بیدار جامعه می‌شوند.

 

به این همه باید دستور مقامات شهری که متولی سیاستگذاری رسانه‌ای و حمایت از همه اصحاب رسانه با همه سلایق هستند را نیز افزود، که طبق برخی شنیده ها دغدغه‌مندی آنان هم این روزها شده، سر زدن و حمایت از  رسانه هایی که از دولت حقوق می‌گیرند.

 

به راستی تا به حال خانه مطبوعات قم و اعضای هیئات منصفه مطبوعات و سایر متولیان عرصه خبر و رسانه چه اقدام موثر و شفافی در این خصوص انجام داده‌اند که بتوان نام آن را حمایت از رسانه و‌ علی الخصوص خبرنگار دانست.

 

آری ۱۷ مرداد شده و روز عکس یادگاری گرفتن مسئولین! البته شاید با «خبرگزاری ایرنا» یا …!!!

 

از آقای استاندار ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات مدیره خانه مطبوعات می خواهم لااقل اگر آبی برای ما گرم نمی کنند، حداقل اجازه جولان و توهین افرادی که مشخص نیست چه ربطی به جهت دهی رسانه ای در قم دارند، را ندهند و با آنان شدیداً برخورد کنند.

 

آقای یوسف پور چرا باید کسی با شب نامه بدون مجوز، اهالی مظلوم مطبوعات قم را بکوبد و شما ساکت باشید.

 

دوستان این مطلب به صورت یک یادداشت تهیه شده و مطالبه دوستان رسانه ای استان قم نیز می باشد که به حول و قوه الهی جنبه اجرایی و قضایی نیز پیدا و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و ان شاء الله تا احقاق حقوق صنفی از پا نخواهیم ایستاد.

و من الله التوفیق

 

 

کلیدواژه:

#کاسب_خبرنگار

  1. یک دوست

    خیلی کار زشتیه توهین به هم صنفی ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights