×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشنواره «روایت جهاد» به صورت سالانه در قم برگزار می‌شود

علیرضا ایراندوست عصر امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد که در سالن جلسات شهید درویش فرماندهی سپاه استان قم برگزار شد، عنوان کرد: خدارا شاکر هستیم که این جشنواره امسال برای نخستین‌بار با مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان استان قم، در راستای جهاد تبیین و خدمت جهادی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه آثار فاخری به دبیرخانه جشنواره روایت جهاد ارسال شده، گفت: بیش از ۷۰۰ اثر در ۲۱ عرصه، دبیرخانه جشنواره دریافت کرده بود که ۴۳ نفر با رأی داوران محترم جشنواره، به عنوان برگزیده انتخاب و تجلیل شدند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم تصریح کرد: هم افزایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان برای برگزاری این جشنواره در سال‌های آینده ضرورت دارد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها، شاهد اتفاقات خوبی در دوره‌های آینده جشنواره روایت جهاد باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره روایت جهاد به صورت سالانه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: بی‌شک برپایی جشنواره‌های استانی و ملی با موضوع «جهاد تبیین و خدمت جهادی» اقدامی مهم و موثر برای ترویج فرهنگ جهاد و روحیه جهادی بین مردم و مسئولان است.

 

در ادامه این مراسم از دستگاه‌های اداری مشارکت‌کننده در برگزاری جشنواره، داوران بخش‌های هنری ادبی و خبری و عوامل اجرایی جشنواره روایت جهاد قدردانی شد.

 

 

پایان پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights