×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دین، انقلاب اسلامی، اعتقادات و اخلاق چهار محور کلیدی در تولید آثار هنری است


 

سردار مهدی کبیری‌پور در آیین اختتامیه جشنواره استانی سرود فجر، بیان کرد: شاعران خوش ذوق مانند معدنچیان، عناصر ژرف و عمیق دینی و معرفتی را استخراج می‌کنند که گاهی ممکن است عموم مردم به آن معنای و اشعار دسترسی پیدا نکنند.

 

وی ادامه داد: در این بین هنر سرود به مثابه یک صیقل قدرتمند آرایه‌هایی هنری را در قالب های جذاب و متنوع در اختیار مخاطبان و جامعه هدف قرار می‌دهد.

 

سردار کبیری‌پور با اشاره به اهمیت تولید محتوا و خلق آثار فاخر و تأثیرگذار در بخش سرود، تصریح کرد: موضوعات دینی و اعتقادی، انقلاب اسلامی، اخلاق و مسأیل معرفتی چهار محور مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری در این مورد است.

 

وی اظهار داشت: موضوعات بنیادین و دینی از مهمترین مباحث و مسائلی است که باید در برابر تولیدات کم مایه و غیر مفید غربی مورد توجه شاعران و هنرمندان عرصه سرود باشد.

 

جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده مستمر و دائمی برای دستیابی به اهداف بلند خلقت و تحقق عدالت جهان‌گستر با ظهور منجی عالم بشریت است، اظهارداشت: شایسته است تا شعر و سرودهای خلق شده رنگ و بوی انقلاب اسلامی به خود بگیرد.

 

وی با بیان اینکه اخلاق از مباحث کلی است که امروز مورد هجمه سنگین دشمنان قرار گرفته است، گفت: در برابر این هجمه سنگین در کم‌رنگ کردن اخلاق عمومی، غیرت دینی، عفاف و حجاب وغیره باید مورد توجه دلسوزان انقلاب و مردم باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights