×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت‌الاسلام علی اشرف عبدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ۴ موکب در حرم مطهر بانوی کرامت به زائران خدمت رسانی دارند و همه روزه توزیع افطاری و پذیرایی از زائران در این مواکب انجام شده است.
وی افزود: فعال‌ترین موکب حرم مطهر در ماه مبارک رمضان، موکب خادمان خدمات سالمندان حرم مطهر است که در صحن‌های جواد الائمه(ع)، پیامبر اعظم(ص) و میدان آستانه به صورت منظم از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک هر روز ۴ هزار وعده سوپ و حلیم را در هنگام افطاری و در شب های قدر نیز در مجموع ۱۴ هزار سحری را در میان زائران توزیع کرده است.
مدیر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: موکب هیأت فاطمیون قم نیز موکب دیگری است که در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر فعال بوده و از ۲۰ فروردین ماه تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ۳ هزار شربت، در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام ۶ هزار افطاری و در شب‌های قدر پنج هزار افطاری را میان زائران در صحن پیامبر اعظم(ص) توزیع کرده است.
وی گفت: موکب ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهدای دروازه ری نیز در ایام قدر از ۳۱ فررودین تا ۴ اردیبهشت در صحن پیامبر اعظم(ص) فعال بوده و در مجموع نزدیک به ۶۰ هزار افطاری را میان وعده و اقلام فرهنگی میان زائران توزیع کرده‌اند.
عبدی افزود: همچنین موکب معز المؤمنین نیز در شب و شام میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در صحن جواد الائمه فعال بوده و در مجموع ۱۰ هزار شربت و ۲ هزار و ۵۰۰ کیک در میان زائران توزیع کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights