×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح استان قم اظهار کرد: ثبت نام در این مسابقات ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شد و تا دهم تیرماه ادامه دارد.
وی افزود: تاکنون ۱۵۰۰ نفر در رشته‌های مختلف این مسابقات ثبت نام کرده‌اند که ۹۰۰ نفر از آنها علاقمند به شرکت در رشته‌های آوایی و ۶۰۰ نفر برای رشته‌های معارفی بوده‌اند.
رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در این زمینه شاهد رشد ۷۰ درصدی هستیم گفت: این امر نشان‌دهنده توسعه فرهنگ قرآنی و کسب آمادگی لازم در تعداد افراد بیشتری است.
وی با اشاره به میزبانی قم از بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم خاطرنشان کرد: بنا داریم کار ویژه‌ای در بخش رشته‌های معارفی انجام دهیم.
صالح‌نژاد با بیان اینکه ثبت نام رشته‌های آوایی تقریبا تمام شده است گفت: بر این اساس مقرر شده است در هفته نخست مردادماه، مسابقات در دو بخش خواهران و برادران به صورت همزمان برگزار شود.
رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: این مسابقات به میزبانی حرم مطهر امامزاده علی بن جعفرعلیه السلام برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights