×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حسین شعبان‌زاده با اشاره به اصلاح مسیر حرکتی و حذف ایستگاه اتوبوس از پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر اظهار داشت: این اقدام به‌منظور بهره‌برداری از حداکثر ظرفیت و فضای در اختیار پارکینگ صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: کاهش آمار ابتلا به کرونا و افزایش سفرها بخصوص به مقصد شهرهای زیارتی قبل و بعد از عید نوروز و در مناسبت‌های مختلف کمبود فضای پارکینگی و توقف گاه‌های موقت را تا حدودی مشخص کرده است.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: ازاین‌رو با توجه به نبود فضای مناسب جهت احداث پارکینگ‌های جدید و همچنین پیگیری راهبرد هدایت ترافیک به سایر نقاط شهر و ضرورت  پاسخگویی به نیاز زائرین و شهروندان در این خصوص، طرح افزایش ظرفیت پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه از پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر تنها پارکینگ ضلع شرقی قابلیت ایجاد تغییرات و افزایش ظرفیت را داشت، افزود: به همین منظور ضمن هماهنگی با سازمان اتوبوس‌رانی، ایستگاه حرم مطهر به مسجد جمکران که قبلاً در پارکینگ شرقی دارای ایستگاه مبدأ و مقصد بود به پایانه بلوار شهید محمد منتظری واقع در مجاورت پل حجتیه منتقل و فضای پارکینگ با تغییر در مسیر حرکتی و افزوده شدن فضای تردد سابق اتوبوس‌ها ، میزبان خودروهای سواری بیشتری شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights