×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بلوار شهید کبیری قم زیرگذر می‌شود/تسهیل در عبور و مرور و کاهش ترافیک بلوار

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای پروژه زیرگذر شهید کبیری اظهار کرد: با توجه به ترافیک زیاد محدوده بلوار شهید کبیری و از بین رفتن دسترسی‌های محلی در شهر قائم، مدیریت شهری قم تصمیم به احداث زیرگذر شهید کبیری تا محدوده زیرگذر کریمه گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: برای این پروژه توسط شرکت مشاور ۹ گزینه در نظر گرفته‌شده که جلسات متعددی برای بررسی این گزینه‌ها تشکیل شد و تأکید بر این بود که گزینه‌ای انتخاب شود که نیاز به تملک کمتر داشته باشد.

 

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به وجود یک مدرسه و همچنین چند واحد تجاری در بدنه این طرح تصریح کرد: تمام گزینه‌ها برای به حداقل رسیدن میزان تملک، بررسی شد.

 

وی با بیان اینکه در نهایت تصمیم بر احداث زیرگذر در راستای بلوار شهید کبیری و یک تقاطع چراغ‌دار در سطح صفر در تقاطع خیابان قائم که دسترسی محلی را تأمین کند، گرفته شد، گفت: عرشه زیرگذر به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر و مقطع عرضی زیرگذر ۲۲ متر که دارای سه مسیر عبوری رفت و سه مسیر برگشت است.

 

نیک خلق احمدی عنوان کرد: هرکدام از مقاطع کنارگذر ۱۰ متر است که شامل دو مسیر عبوری و یک مسیر پارک حاشیه‌ای است که در فاز نخست قسمتی از دیوار مدرسه باید عقب برود تا امکان احداث وجود داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: افرادی که به سمت اتوبان حرکت می‌کنند از زیرگذر استفاده خواهند کرد و ترافیک این محدوده سبک خواهد شد. در عین حال برای ساکنین نیز امکان دسترسی محلی وجود خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights