×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شیطنت‌های امریکا با اقدام متقابل جمهوری اسلامی همراه خواهد بود

سرتیپ رمضان شریف روز دوشنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار، با بیان اینکه کشور‌های منطقه بدرستی متوجه این شده‌اند که ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ در سطح منطقه‌ای است، عنوان کرد: در نبرد‌های مستقیم بین ایران و آمریکا طی سال‌های اخیر، کشور‌های منطقه به ضعف آمریکا و قدرت جمهوری اسلامی پی برده و فهمیده‌اند که امنیت خلیج فارس باید توسط کشور‌های پیرامون آن تأمین شود.

وی با بیان اینکه در گام اول انقلاب زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت و تمدن‌سازی شکل گرفته است، گفت: در گام دوم انقلاب درحال جهش مضاعفی هستیم، سال‌های آینده سال‌های شکوفایی و اقتدار ایران است.

سخنکوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: به دلیل امپراتوری رسانه‌ای دشمنان، سخن و پیام نجات بخش انقلاب به آن اندازه‌ای که باید به گوش مخاطبان نمی‌رسد.

سردار شریف تصریح کرد: فشار‌های سنگین رسانه‌ای در تلاش است تا وضعیت روبه به پیشرفت انقلاب اسلامی را مخدوش، سرشار از بحران و در آستانه فروپاشی نشان دهد.

وی عنوان کرد: اینکه رئیس جمهور فرانسه حاضر می‌شود با یک خبرنگار دون پایه مصاحبه کند یا رئیس جمهور آلمان با یک فوتبالیست ایرانی ملاقات سیاسی می‌کند بخاطر همین فشاررسانه‌ای و تصور اشتباه آن‌ها از پایان کار انقلاب بوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست فتنه سال گذشته، گفت: مردم ایران مردم هوشیاری هستند و خادم و خائن را به خوبی میشناند و در بزنگاه‌های تصمیم‌گیری به خوبی به میدان می‌آیند.

شریف بیان داشت: تاریکترین نقطه فتنه اخیر این بود که تعدادی از افراد دون پایه در صدد این بودند که رهبری مردم زمان‌شناس، آگاه و با بصیرتی مانند ایران را در اختیار بگیرند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم وقتی قیافه رضا پهلوی آن دزد سرگردنه را بعنوان یکی از سران اصلی اغتشاشات اخیر دیدند، راه خود را با فتنه گران جدا کردند.

وی ادامه داد: بسیاری از سیاستمداران و نظریه پردازان غربی در مناسبت‌های مختلف به صراحت بیان کردند که تمام پیش‌بینی و برنامه‌های آن‌ها علیه انقلاب اسلامی با یک سخنرانی کوتاه مقام معظم رهبری نقش برآب می‌شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان تمام خط تخریبی خود را بر جایگاه ولایت نشانه گرفته‌اند، گفت: یکی از داشته‌های بزرگ و عظیم ما، داشتن رهبری الهی است که ملت ما و سایر مردم آزاده را رشد می‌دهد و بالنده‌تر می‌کند.

سردار شریف بیان داشت: کسانی می‌توانند اهمیت و نقش سترگ انقلاب اسلامی را به خوبی درک کنند که شناخت دقیقی از تاریخ ۲۰۰ سال گذشته ایران داشته باشد و به درستی متوجه این باشند که تا قبل از انقلاب چه سرزمین‌هایی از دامن ما جدا شد، چه ثروت‌های چپاول و مردم در چه وضعیتی زندگی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در قالب فضای سنگین رسانه‌ای می‌خواهد جامعه ۸۵ میلیونی ایران را فقیر، وامانده و سرافکنده و پشت مرز‌های ایران را بهشتی سرشار از رفاه و امکانات نشان دهد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در کنار اخبار منفی باید نسبت به انعکاس دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی نیز اهتمام کافی وجود داشته باشد، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد چهره مدیران انقلابی و دستاورد‌های آن را مخدوش و ناکافی نشان دهد.

وی یادآور شد: ماموریت رسانه‌های معاند این است که منزلت جمهوری اسلامی را کاهش و مردم را از یک انقلاب بزرگ و بالنده پشیمان و شرایط جاری را بحرانی و آینده را تیر و تار نشان دهند.

سردار شریف اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی یک کشور کاملاً مستقل است و تمام تصمیمات پیرامونی آن در داخل آن گرفته می‌شود و همزمان از حامیان انقلاب و جبهه مقاومت نیز در منطقه دفاع می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت بازخورد و جریان‌سازی خبری، عنوان کرد: کار خبری ما نباید بنحوی باشد که پازل دشمنان را در ایجاد احساس ناامیدی تکمیل کند؛ ‌امیدآفرینی در برابر ایجاد یاس رسانه‌های معاند باید یکی از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه جایگاه ویژه‌ای در سپاه دارد، تصریح کرد: ارتباطات خوب بین سپاه و اصحاب و رسانه منشأ آثار و برکات زیادی بوده است.

شریف با بیان اینکه شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس الکوی برآمده از نهضت امام راحل هستند، ادامه داد: شهدایی مانند مهدی زین الدین از الگو‌های برتر و الهام بخش در بین جوانان هستند.

 

وی با بیان اینکه علت اصلی قرآن سوزی در برخی از کشور‌های اروپایی خدشه دار کردن چهره مسلمانان بود، عنوان کرد: پیام قرآن کریم در تمام دوران‌ها و زمان‌ها برای عموم بشر الهام بخش و نجات بخش است.

شریف ادامه داد: هدف اصلی غرب از ایجاد داعش نیز ایجاد چهره‌ای خشن و غیرانسانی از مسلمانان بود؛ تا قبل از ایجاد داعش موج اسلام گرایی در غرب سران آن‌ها را به وحشت انداخته بود.

وی بیان داشت: گوش‌های شنوای زیادی برای شنیدن پیام انقلاب اسلامی وجود دارد و علاوه بر جوامع اسلامی، همه انسان‌های آزاده را بخاطر همخوانی با فطرت بشری به خود جذب می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights