×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آسیب‌شناسی و بررسی نحوه برگزاری مراسمات، از عوامل موفقیت شهرداری قم است

 سید مجتبی سبحانی ثابت از خدمات شهرداری در ایام اربعین تقدیر کرد و اظهار داشت: شهر قم شهر مناسبت‌ها بوده و گاهی در کمتر از چند ساعت باید چهره شهر تغییر کرده و متناسب با مناسبت آذین‌بندی شود.

وی اجرای مناسبت‌های ملی و مذهبی را در کنار انجام وظایف ذاتی شهرداری کار بزرگی دانست و افزود: ارائه خدمات و موفقیت در برگزاری مراسم‌های مختلف باعث شده توقع مردم و مسئولان از شهرداری زیاد شده و مجموعه شهرداری به‌صورت ۲۴ ساعته در میدان باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: یکی از عوامل موفقیت شهرداری این است که در پایان تمام مراسمات، نحوه برگزاری برنامه‌ها آسیب‌شناسی و نقاط قوت و ضعف شناسایی می‌شود و بر اساس این آسیب‌شناسی برنامه، مراسمات بعدی برنامه‌ریزی می‌شود.

وی هماهنگی بین حوزه خدمات و فرهنگی را در ایام محرم و صفر یادآور شد و گفت: امسال شاهد هماهنگی خوبی بین معاونت خدمات شهری و سازمان فرهنگی شهرداری بودیم که باعث اجرای موفق برنامه‌ها شد که این هماهنگی نتیجه رصد درست و مدیریت یکپارچه و هماهنگی بین دستگاه‌ها بود.

سبحانی ثابت خواستار تشکر و قدردانی از نیروهای بخش خدمات شد و تأکید کرد: خدمت به امام حسین(ع) خدمتی دلی است و در این مدت تمام اعضای شورا نیز حضورداشته و برای هماهنگی کارها نظارت و رسیدگی لازم را داشتند که جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/۱۰۵

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights