×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
افزایش نرخ جدید نان در قم تا قبل از تایید وزارت کشور غیرقانونی است

عباس شیرمحمدی اظهار داشت: حدود ۲ سالی است که مدیریت استان نرخ جدیدی به نانواها ارائه نداده است و با وجود افزایش قیمت دستمزد کارگر و دیگر هزینه‌ها، نانواها با نرخ قدیم به پخت نان پرداخته‌اند.

 

وی افزود: متناسب‌سازی و اصلاح نرخ نان هفته گذشته در شورای سیاست‌گذاری آرد و نان استان با مدیریت سیدمحمد آقامیری استاندار قم تعیین شد اما اعمال نرخ جدید در نانوایی‌ها نیازمند تایید وزارت کشور و سپس ابلاغ در سامانه نانی‌نو است و حتی امکان تغییر نرخ توسط وزارت کشور وجود دارد.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: گزارش‌هایی به مدیریت استان ارسال شده که برخی نانواهایی‌ها با نصب اطلاعیه اتحادیه نانوایان مبنی بر افزایش قیمت، نان را به نرخ جدید توزیع کرده‌اند.

 

شیرمحمدی گفت: این موضوع اشتباهی بود که از سوی اتحادیه رخ داده و ما اطلاع داده‌ایم که هرگونه اطلاعیه و پوسترهای نصب شده در نانوایی‌ها را جمع‌آوری کنند. براساس نظارت مدیریت استان اتحادیه پیامک‌هایی مبنی بر جلوگیری از افزایش نرخ نان را به نانواداران ارسال کرده است.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان داشت: افزایش نرخ جدید نان تا قبل از تایید وزارت کشور غیرقانونی است و کسی اجازه افزایش نرخ قبل از اخذ مجوزات را ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights