×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشکیل مجلس قوی برای پیشرفت کشور اثر بخش است

سید محمد حسینی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته قم در مصلای قدس گفت: انقلاب متعلق به ملت ایران است و باید همگان در عرصه مشارکت در انتخابات برای تشکیل مجلس کارآمد و قوی در میدان حضور یابند.

وی با بیان اینکه در انتخابات باید شاهد حضور گسترده مردم باشیم افزود: قم در این زمینه پیشگام و همواره تأثیرگذار بوده و این شهر به عنوان پایگاه جهانی شناخته می‌شود.

وی ابراز کرد: در سالیان گذشته آمریکایی‌ها از گزینه‌های جنگ صحبت می‌کردند در حالی که امروز صحبتی از گزینه‌های روی میز نیست و حضور گسترده در عرصه انتخابات می‌تواند دشمن را ناامید کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای پیشرفت کشور باید مجاهدت و کار شبانه روزی انجام داد، گفت: امروز ایران به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

حسینی گفت: امروز پروژه‌های بزرگی در کشور در حال انجام است که برخی از آنان همانند فاز ۱۱ پارس جنوبی موجب ایجاد درآمد برای کشور می‌شود.‌

وی بیان کرد: نرخ بیکاری تا ۲ درصد کاهش یافته و این آمار در حال بهبود است و در برخی از استان‌ها بیکاری نیز به صفر رسیده است و واحدهای صنعتی و تولیدی نیازمند نیروی کار هستند.

وی عنوان کرد: این دولت به دنبال حاشیه سازی و مسائل بیهوده نیست و تلاش می‌شود با مجاهدت، عقب ماندگی‌ها با روحیه مردمی حل شود و در این راستا مسؤولان باید در بین مردم و یار و غمخوار آنان باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights