×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
مردم ایران در ۲۲ بهمن و انتخابات بار دیگر حماسه می آفرینند

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم افزود: ۲۲ بهمن امسال باید در تاریخ این کشور به عنوان یک حماسه دیگر رقم بخورد و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

وی ۲۲ بهمن را روز افتخار و سربلندی ملت ایران توصیف کرد و گفت: یک انتظار بیشتر نداریم، و آن اینکه این ۲۲ بهمن هم باید در تاریخ ملت ما به عنوان یک حماسه دیگر رقم بخورد.

وی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است و اگر دشمن این حماسه‌ها را ببیند، دست و پای خود را جمع خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شرکت ملت ایران با درصد بالای حضور در عرصه انتخابات تا مدت‌ها طمع دشمنان نسبت به کشور و انقلاب را از بین خواهد برد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور همچنین با توصیه به کاندیداها و حامیان آنان گفت: قانون را معیار قرار بدهید، و در چارچوب قانون حرکت کنید، هواهای نفسانی باعث نشود، که بگویید هدف وسیله را توجیه می‌کند.

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه نباید به هر قیمتی برای کاندیدای مورد نظرمان تبلیغات راه بیاندازیم گفت: بر اساس یک چارچوب دقیق عمل کنیم تا با انتخاباتی که مطابق مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انجام می‌گیرد، در دنیا سربلند باشیم.

امام جمعه قم در بخش پایانی سخنان خود شرایط ناگوار ملت مظلوم فلسطین و غزه را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حالی که ما به برکت انقلاب اسلامی در آرامش به سر می‌بریم، مادران فلسطینی کودکان خود را با دست خودشان زیر خروارها خاک دفن می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم غزه برای یافتن پناهگاه از جایی به جای دیگر حرکت می‌کنند ولی باز همان جا هم بمباران می‌شود بیان کرد: آمریکای جنایت‌کار با تمام توان به صحنه آمده تا رژیم صهیونیستی را از سقوط نجات دهد و یا سقوط او را به تاخیر بیاندازد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights