×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بازگشایی مهمانسرای بانوی کرامت در قم

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت روز چهارشنبه در حاشیه بازگشایی مهمان‌سرای این آستان مقدس ضمن تبریک عید مبعث و دهه مبارک فجر افزود: آستان مقدس حضرت معصومه (س) طی سال‌های گذشته خدماتش روبه‌افزایش بوده و اکنون بیش از ۲۰ خدمت را به زائران ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها اطعام است.

هادی محمودنژاد گفت: در این راستا دستور توسعه مهمان‌سرا توسط تولیت این آستان مقدس در سال گذشته داده شد و قرار شد که یک بخش به مهمان‌سرای حرم حضرت معصومه (س) اضافه شود.

وی افزود: توسعه سالن پذیرایی با متعلقاتش در طی حدود ۸ ماه انجام گرفت و تلاش شد که تا قبل از ماه مبارک رمضان که سال‌هاست اطعام افطاری در این آستان مقدس انجام می‌شود به بهره‌برداری برسد تا بتوان خدمات بهتری را به زائران در این بخش ارائه کرد.

وی گفت: طی این پروژه فرایند پخت غذا از داخل حرم مطهر به ساختمان پژوهشکده علامه طباطبایی انتقال یافت که این کار به افزایش کیفیت و کمیت پخت غذای حضرتی انجامیده و فضایی را برای پذیرایی از زائران بیشتر و همچنین ارائه خدمات بهتر آماده‌سازی و توزیع غذا فراهم کرده است.

محمودنژاد اظهار کرد: ظرفیت مهمان‌سرای حرم حضرت معصومه (س) تا قبل از این ۵۹۰ صندلی بود که با توسعه مهمان‌سرا به ۸۵۶ صندلی افزایش یافت و در مناسبت‌های ویژه می‌توان با تغییر چینش صندلی‌ها ظرفیت پذیرایی را تا هزار و ۱۰۰ صندلی نیز افزایش داد.

وی ادامه داد: همچنین در مهمان‌سرای حرم مطهر بخش‌های سردخانه‌ای، شست‌وشو، چایخانه و خدمات جانبی نیز برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران قرار داده شده و یک دستگاه آسانسور ۱۴ نفره نیز به‌منظور تسهیل تردد زائران اضافه شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights