×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
دستگیری سارق منازل

 

سرهنگ” جعفر عباسعلی پور” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت از منازل خالی از سکنه در سطح شهر قم ، باعث شد موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بررسی های اولیه پی بردند  سارق یا سارقان بدون هیچگونه تخریب به روش دیوارروی داخل حیاط منازل شده و اقدام به سرقت شیرالات و سایر اموال کرده اند.

سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: در تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی استان مشخص شد سرقت ها توسط فردی سابقه دار و حرفه ای به هویت معلوم صورت گرفته است که پس از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با دستگاه قضائی استان با انجام یکسری اقدامات پلیسی صورت گرفته نامبرده دستگیر و به پلیس اگاهی استان  منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود:  متهم در بازجویی بعمل آمده ابتدا منکر هرگونه سرقت  بوده که در نهایت با ارائه مستندات و دلایل موجود و تحقیقات علمی و پلیسی انجام شده متهم به ۱۱ فقره سرقت از منازل خالی از سکنه اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: متهم در اعترافات خود اظهار داشته در خیابان اصلی محل سکونت خود تردد و ضمن شناسایی محل های سرقت ، در فرصت مناسب و خلوتی شب ،  اقدام به  سرقت می کرده است.

سرهنگ عباسعلی پور بیان داشت: در ادامه خریدار اموال مسروقه نیز در یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر و در بازرسی از گاراژ ضایعاتی وی مقادیری سیم و کابل هوایی اداره برق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ابراز داشت: در بررسی بعمل آمده در این خصوص مشخص شد کابل های مکشوفه مربوط به  ۳ فقره سرقت سیم و کابل اداره برق می باشد که در این خصوص پرونده تشکیل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights