×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیا برای تغییر مدیر خبرگزاری دولتی در قم برنامه ریزی دستوری وجود دارد؟!

به گزارش قم گویا به نقل از پایگاه خبری قم پرس مدیرمسئولی سایت خبری « قمنا » یا به اذعان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی « برترین سایت خبری استان قم با ضریب کیفی « ۷۵٫۴۰ » و فشارهای « نماینده ی هراسان از رد صلاحیت و ترسیده از افشای دسته گل های رنگارنگ ش » به قربانگاه می رود!

هر چند بعید است او و «دوستان عزیز ما » از این « گندم ری » چون « حلواشکری عقاب » تناول نماید.

قطعا دولت سیزدهم به فرماندهی سیدابراهیم رئیسی چنین فشاری برای برکناری یک ایثارگر خوشنام و رزمنده ی مدافع حرم به نام « محمدحسین همتی نژاد » که فرزند یک جانباز رشید اسلام نیز می باشد را با نقشه ی نماینده ی ولایت ستیز برای جایگزینی همتی نژاد با « دوست دیگر ما » تن دهد و بی تردید آن دسته از مدیران خوشنام رسانه در قم از تمام گزینه های تقابلی بهره خواهند گرفت و مسئولیت آن بر عهده بانیان « قانون ستیز» خواهد بود.

 

در ماده ۴ قانون مطبوعات آمده است:

‌ماده ۴ – هیچ مقام دولتی و غیر دولتی حق ندارد برای چاپ مطلب یا مقاله‌ای در صدد اعمال فشار بر مطبوعات بر آید و یا به سانسور و کنترل‌نشریات مبادرت کند.

‌تبصره ۱ ماده ۵ قانون مطبوعات تاکید دارد که « متخلف از مواد (۴) و (۵) به شرط داشتن شاکی به حکم دادگاه به انفصال خدمت از شش ماه تا دو سال و در صورت تکرار به انفصال دائم از‌خدمات دولتی محکوم خواهد شد.

در پایان از اعضای شورای نگهبان انتظار می رود در تایید صلاحیت نمایندگانی که تبعیتی از فرامین مقام معظم رهبری نداشته و به « سلطان عزل و نصب » اشتهار یافته اند به وظیفه ی شرعی و قانونی خود عمل نماید.

 

البته در روزهای بعد از برخی « دسته گل های رنگارنگ » در سلسله نوشتاری بیشتر خواهیم نوشت.

خاطر نشان می شود نگارنده ی این مطلب در یکسال گذشته هیچ تماس تلفنی و حتی دیداری با جناب « محمدحسین همتی نژاد » نداشته است و هر چه بر قلم جاری شد صرفا بر اساس ادای دینِ شرعی و صنفی بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights