×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آغاز «ماه گرفتگی» در قم

نمایش «ماه گرفتگی» به کارگردانی احمد اسدیان در سالن آمفی تئاتر باغ موزه دفاع مقدس قم روی صحنه رفت.

 

در این نمایش که به قلم علی میرزا عمادی به نگارش درآمده، روایتگر زندگی «مصطفی» پسر خانواده معظمی است که در تهران زندگی می‌کند و خدمت سربازی‌اش با دوران دفاع مقدس همزمان شده و در همین رفت‌وآمدها به خط مقدم جبهه، پدر و مادر و خواهر مصطفی تصمیم می‌گیرند دختر همسایه را برای مصطفی خواستگاری کنند، اما مصطفی بعد از مدتی جانباز به خانه برمی‌گردد و اتفاقات دیگری رقم می‌خورد.

 

حسین نیک روش ماسوله، معصومه همتی، زهرا ابر، زهرا گائینی و احمد اسدیان در نمایش «ماه گرفتگی» نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به «نرگس اسماعیلی» دستیار کارگردان، «مهدی الرستمی» مدیر صحنه، ملیکا موسوی «منشی صحنه»، ابراهیم وفایی «طراح صحنه»، «علی ادیب» آهنگساز، «ابوالفضل فراهانی» مجری گریم، «حسین احرامیان» طراح پوستر و «هانی احمدزاده» مدیریت رسانه اشاره کرد.

 

این نمایش جزو هشت اثر منتخب جشنواره استانی تئاتر قم بود که موفق به کسب رتبه سوم در دو بخش نمایشنامه‌نویسی و بازیگری زن شد.

 

«ماه گرفتگی» تا ۲۵ فروردین‌ماه در باغ موزه دفاع مقدس به نشانی میدان مفید، ابتوای بلوار شهید آوینی به روی صحنه می‌رود و هر شب ساعت ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به تئاتر است.

 

این نمایش با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، انجمن هنرهای نمایشی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اجرا می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سامانه بیلیتاما به نشانی Bilitama.com مراجعه کرده و از تخفیف خرید اینترنتی برخوردار شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights