×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تقدیر رهبر انقلاب از تحرک دولت در عرصه سیاست خارجی

رهبر معظم انقلاب که صبح امروز در حسینه امام خمینی میزبان اعضای هیئات دولت سیزدهم بودند ضمن تقدیر  از تحرک دولت در عرصه سیاست خارجی اظهار کردند: عضویت در دو پیمان مهم بین‌المللی در فاصله‌ی کوتاهی موفقیت بزرگی بود.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود فرمودند: این سیاستی که شما اتخاذ کردید که عبارت است از ارتباط با همسایگان، این بسیار سیاست خوبی است. این را باید دنبال کرد. ما باید با هیچ یک از همسایگانمان مناقشه نداشته باشیم.

 

ایشان در ادامه تصریح کردند: هرچه مناقشه هست، تبدیل بشود به همکاری. این کاری است ممکن و یک مقداری هم انجام گرفته و بعد از این هم باید انجام بگیرد.

 

ایشان در ادامه فرمودند: ارتباط با قاره‌های مختلف، آمریکای جنوبی، آفریقا، آسیا، همه جا، این سیاست ارتباط متعدد و متنوع با کشورهای مختلف کار درستی است.

 

رهبر معظم انقلاب یاد آور شدند: عضویت در دو پیمان مهم بین‌المللی در فاصله‌ی کوتاه، موفقیت خیلی خوبی بود. خود این اتفاق نه فقط مفید برای کشور هست، بلکه حکایت از یک حقایقی هم واقعیاتی هم میکند و نشان دهنده‌ی این است که کشور در وضع و حدی قرار دارد که مشترکان و مؤسسان این پیمانهای بین‌المللی راغب و مایلند و بلکه گاهی مصرّند که کشور عزیزمان جزو آنها بشود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights