×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیوند کسب و کارهای کوچک و کتابخانه‌های عمومی، زمینه‌ساز ارتباط بیشتر شهروندان و کتابخانه است

پس از انتشار فراخوان برگزاری دومین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی با عنوان «کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک» در ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با هدف معرفی و هم افزایی فکری اساتید و پزوهشگران دانشگاه حضرت معصومه(سلام الله علیها) در «همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک» با فاطمه فقیهی، معاون آموزشی و پژوهشی این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

 

مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در این جلسه با تاکید بر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی در جامعه ابراز داشت: کتابخانه های عمومی در سال های اخیر از یک محل مطالعه و امانت کتاب، به پایگاه های پویا و باشگاه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی در جامعه تبدیل شده اند که حضور و هم افزایی کسب و کار های کوچک در کتابخانه های عمومی نیز می تواند زمینه ارتباط بیشتر شهروندان و کمک به رونق فعالیت های اجتماعی در کتابخانه های عمومی را فراهم سازد.

 

حمایت دانشگاه حضرت معصومه(س) از همایش بین المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک»

 

فاطمه فقیهی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه حضرت معصومه (سلام الله علیها) نیز در این نشست ابراز داشت: دانشگاه حضرت معصومه (سلام الله علیها) در حوزه کسب و کار های کوچک و کارآفرینی فعال بوده و به واسطه وجود رشته های هنری و رشته مدیریت کسب و کار در این دانشگاه می تواند حمایت ویژه ای از همایش بین المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» داشته باشد.

 

در پایان این نشست، مقرر شد تا جمعی از دانشجویان رشته مدیریت کسب و کار و همچنین جمعی از اساتید این دانشگاه در آینده ای نزدیک از کتابخانه مرکزی قم بازدید کنند.

 

گفتنی است که دانشگاه حضرت معصومه(س) به عنوان نخستین دانشگاه دخترانه پس از انقلاب اسلامی با بیش از هزار دانشجو در رشته های علوم انسانی و هنر از سال ۱۳۸۶ در حال فعالیت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights