×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق علیه‌السلام: شهدای انقلاب اسلامی در پیروزی رزمندگان دنیا سهیم هستند

 

به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی و جمعی از طلاب و دانشجویان، سی‌ و هفتمین سالگرد شهادت شهید محمدرضا شفیعی به همراه چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین گرامیداشت یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان، در گلزار شهدای – قم برگزار شد.

 

این مراسم که بر سر مزار شهید محمد رضا شفیعی در گلزار شهدای علی بن جعفر علیه‌السلام – قم با حضور خواهر گرامیِ این شهید برگزار شد، میهمانان ویژه‌ای چون: حجت‌الاسلام والمسلمین مجید منتظرزاده (فرمانده تیپ تبلیغی – رزمی امام جعفر صادق علیه‌السلام)، سردار مهدی کبیری‌پور (جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب علیه‌السلام)، ابوالقاسم مقیمی (معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم)، حجت الاسلام والمسلمین نارویی (معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید)، حسن ضیایی (مدیر مرکز مطالعات و هدایت‌ حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم) داشت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظرزاده فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه‌السلام سخنران این مجلس بود که با اشاره به اتفاقات اخیر در غزّه، بر مقاومت در مقابل استکبار تاکید کرد و گفت: اگر مقاومت جانانه ادامه پیدا کند، آن روزی را خواهیم دید که اهداف شهیدانی چون شهید محمد رضا شفیعی محقّق خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه شهدای انقلاب اسلامی در پیروزی رزمندگان دنیا سهیم هستند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای جامعه را به عنوان یک وظیفه ارزیابی کرد و گفت: قدم به قدمِ حرکت‌هایی که برای پاسداشت مقام شهدا برداشته می‌شود، در حقیقت همچون عمل صالحی‌ است که خداوند در نامه‌ی اعمال ما ثبت و ضبط می‌فرماید.

 

حجت الاسلام والمسلمین منتظرزاده مقاومت امروزِ فلسطینی‌ها در غزّه را الهام گرفته از انقلاب و شهدای والامقام دفاع مقدّس برشمرد و گفت: امروز مردم غزّه و فلسطین، هزینه‌های آقایی و سربلندی خود را می‌پردازند.

همچنین در این مراسم، حجت‌الاسلام احمد قادری مدیر گروه جهادی شهید محمد‌رضا شفیعی ضمن تشکر تسلیت حادثه تروریستی و خونین کرمان، بر تداوم راه شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها، تاکید کرد.

 

حجت الاسلام شغلی نیز با بیان خاطراتی از زندگانی شهدا، آنان را حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار مردم دانست.

در این مراسم، گروه موزیک سپاه استان قم و گروه سرود رایت‌الهدی، اجرای خود را نمایش گذاشتند.

 

خاطرنشان می شود شهید محمّد رضا شفیعی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس رود که در ۱۴ سالگی عازم جبهه شد و پس از ۵ سال حضور در جبهه‌ در ۱۹ سالگی به فیض شهادت نائل آمد. این شهید عزیز در جریان عملیات کربلای۴، با بدنی مجروح، به اسارت دشمن درآمد و پس از چند روز تحمّل درد زیاد در اردوگاه، در اثر عوارض جراحات، در غربت و تنهایی به شهادت رسید. پس از ۱۶ سال پیکر این شهید قمی، به صورت سالم تفحص شد و مورخ ۴ مرداد ماه ۱۳۸۱ به کشور عزیزمان برگشت.

 

پایان‌ پیام/

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights