×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
اعتراض پزشک جانباز به وزیر بهداشت

صبح پنج شنبه وزیر بهداشت در بازدید از مرکز نکویی فرقانی قم با اعتراض دکتر اعرابی مختصص مغز و اعصاب و جانباز دفاع مقدس روبرو شد که حواشی جالبی در پی داشت.
دکتر اعرابی در اعتراض به عملکرد رییس علوم پزشکی قم خطاب به دکتر عین اللهی وزیر بهداشت شخص دکتر مصری را فردی با اخلاق ولی فاقد حسن مدیریت دانست و گفت اینکه در طی این چند سال شاهد هرنوع سومدیریت از جانب علوم پزشکی بودیم دلیل روشنی بر ناکارمدی دکتر مصری می باشد.
همچنین وزیر بهداشت ضمن دلجویی و تفقد از دکتر اعرابی وی را پزشکی دغدغه مند مردم نامید و افزود اینکه پزشکانی مانند دکتر اعرابی بدون هیچ گونه چشم داشتی واقع بینانه و دلسوزانه عملکرد مدیران علوم پزشکی را رصد و بررسی می کنند جای تشکر و قدردانی فراوان دارد.
دکتر عین اللهی همچنین در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان نکویی در جریان اخرین اقدامات انجام شده در این مرکز قرار گرفت و ضمن اطمینان خاطر دهی به پرسنل و کادر درمان نسبت به پرداخت معوقاتشان که مورد اعتراض دکتر اعرابی بود تاکید کرد و گفت بزودی تمامی معوقات را پرداخت خواهیم کرد و از دکتر اعرابی بابت جسارت در بیان مشکلات و مردمی بودن ایشان کمال قدردانی را داریم و امیدواریم شاهد افزایش روحیه مردمی در پزشکان مانند دکتر اعرابی هستیم.
دکتر عین اللهی وزیر بهداشت در پایان بازدید از مرکز نکویی از محل اسکان پزشکان پروازی نیز بازدید کرد و ضمن اعتراض به نحوه عملکرد مدیریت بیمارستان نسبت به نحوه رفاه و اسکان پزشکان پروازی دستور رسیدگی هرچه سریعتر نسبت به رفاه و اسکان مناسب و در شان پزشکان را صادر نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights