×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
فیلم های جشنواره نماز و نیایش در مجامع عمومی اکران شود 

.

عباس روز بهانی برگزیده بخش فیلم نامه نهمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین که با فیلم نامه ۱۵ دقیقه ای «نفیسه» در این جشنواره حضور یافته بود، اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی به طور قطع می تواند به ترویج مبانی دینی در جامعه کمک شایانی داشته باشد.

این مدرس فیلم سازی با بیان اینکه جشنواره نماز و نیایش باید با نگاه به جلو و در راستای اعتلای فرهنگ دینی ادامه دار باشد، تصریح کرد: فیلم هایی که به این جشنواره راه یافته است فارغ از موضوعی که دارد از لحاظ موضوعی نیز آثار ارزنده ای محسوب می شود.

وی با تاکید براینکه ادامه دار بودن جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین به طور قطع در دوره های بعدی شکوه و اقبال بیشتری خواهد داشت، گفت: جشنواره باید محلی برای جمع آوری فیلم های کوتاه برتر باشد و با برنامه ریزی مناسب این آثار در محافل مختلف اکران شود.

روزبهانی با تاکید براینکه پخش تیزر فیلم های کوتاه می تواند موجب جذب مخاطبان شود، بیان کرد: باید خروجی این جشنواره با معرفی فیلم سازان و اکران فیلم های آنان در جوامع مختلف تشویق و ترغیب فیلم سازان را به دنبال داشته باشد.

برگزیده بخش فیلم نامه نهمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین گفت: برخی از جشنواره ها نسبت به اکران فیلم ها در مجامع مختلف اقدام می کنند و این موجب می شود که فیلم های آنان بیشتر دیده شود.

وی تصریح کرد: جشنواره نماز و نیایش باید کارکرد خود را گسترش دهد و فیلم های این جشنواره برای مخاطبان عام هم اکران شود تا شاهد تاثیرات مثبتی هم در زمینه فیلم سازی و هم در زمینه ارتقاء فرهنگی جوامع را شاهد خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights