×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برپایی درمانگاه صلواتی سید الشهدا در تاسوعاو عاشورای حسینی 

حسن طاهایی در ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یارانش از برپایی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا برای بیست و چهارمین سال متوالی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و اظهار کرد: حدود ۷۰ تا پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص برای حضوردر این درمانگاه صلواتی اعلام آمادگی کردند.

مدیر درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم با تاکید براینکه نام پزشکان خوشنام و با سابقه در بین پزشکانی که برای حضور در این درمانگاه اعلام آمادگی کرده اند دیده می شود، گفت: دکتر جنابان متخصص چشم و دکتر مظفری فوق تخصص ریه ، دکتر قدیر فوق تخصص گوارش و دکتر ایرانی خواه فوق تخصص گوارش کودکان از جمله پزشکانی هستند که در طول سال های گذشته در درمانگاه صلواتی سید الشهدا حضور داشته اندو امسال نیز اعلام آمادگی کرده اند.

 

وی تصریح کرد: در طول سال های گذشته میانگین هزار و ۵۰۰ تا ۴هزار نفر از خدمات درمانی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا بهره مند شدند که پیش بینی ما امسال از مراجعه بیش از ۵ هزار نفر به این درمانگاه است.

مدیر درمانگاه صلواتی سیدالشهدا بیان کرد: این درمانگاه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ عصر به صورت یکسره مشغول خدمات رسانی است و براساس هماهنگی های صورت گرفته امسال در نوبت عصر نیز پزشکان متخصص حضور دارند و به مراجعان خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به محل استقرار این درمانگاه بیان کرد: درمانگاه صلواتی سیدالشهدا مانند سال های گذشته در خیابان ۱۹ دی مقابل بیمارستان کامکار در دبیرستان دین و دانش برپا می شود.

طاهایی اضافه کرد: بیمارانی که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به درمانگاه سیدالشهدا مراجعه کنند و نیاز به معاینه بیشتر داشته باشند پس از این ایام توسط پزشک این درمانگاه در مطب به صورت صلواتی معاینه می شود و درمان وی ادامه می یابد.

وی با اشاره به تخصص پزشکانی که در این دو روز به عزاداران حسینی خدمات ارائه می دهند، بیان کرد: پزشکان متخصص در زمینه های ، پیراپزشکی، اورولوژیست، گوش و حلق و بینی، اطفال، عمومی و زنان، چشم، فوق تخصص گوارش، اعصاب روان، جراح قلب، مغز و اعصاب، ریه، مامایی و عمومی در طول این دو روز به مراجعان خدمات درمانی ارائه می کنند.

مدیر درمانگاه سید الشهداء قم در بخش پایانی سخنانش از ارائه خدمات ویژه دندانپزشکی نیز خبر داد و گفت: مراجعه کنندگانی که با مشکل دندان مواجه هستند با مراجعه به درمانگاه سید الشهدا به درمانگاه دی معرفی می شوند و از تخفیف بسیار ویژه ای برخوردار می شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights