×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
جلوه‌گری ایران قوی در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب در قم

جمعیت مردم در راهپیمایی امروز به نحوی خود نمایی می‌کرد، که ترکیبی از نمایانگر تمام اقشار جامعه بود؛ از کودکان و خردسالانی که ذوق شان را با برافراشتن پرچم‌های کوچک سه رنگ در دستانشان نشان می‌دادند تا جوانانی که سلفی گیری با تلفن‌های همراه برایش ، حس بزرگی و اقتدار و زیبایی ایجاد می‌کرد.

در انبوه راهپیمایان قمی، طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه و اتباع خارجی دیگر نیز به چشم می‌خوردند که با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و سر دادن شعارهای انقلابی، علاقه و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان می‌دادند.

‌مردم متدین و انقلابی قم از زن و مرد، پیر و جوان دراین راهپیمایی با حمل تصاویری از امام راحل ،‌ رهبر معظم انقلاب ،‌شهدا ، پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و،دست نوشته‌ها و پلاکاردهایی در حمایت از نظام اسلامی و همچنین مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه ، وحدت و اقتدار ملت ایران در برابر دشمنان اسلام را به نمایش گذاشتند.

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان ، کارگران، هنرمندان ، ورزشکاران ، مقامات استانی و کشوری همچون سال‌های گذشته به شکوه این آیین افزوده‌است.

پرچم‌های بزرگ ایران نیز در طول مسیر راهپیمایی در دست مردم به چشم می‌خورد و بسیاری از جوانان و نوجوانان زیر پرچم ایران عکس یادگاری می‌گرفتند.

هلیکوپتر اورژانس نیز با پرواز بر فراز شهر قم طول مسیر راهپیمایی را گلباران می‌کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights