×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
با تمام توان پشتیبان گروه‌های جهادی هستیم/ استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در پیشبرد اهداف استان قم/ قرارگاه نهادی تخصصی جهادی در استانداری قم تشکیل می‌شود

سید محمد آقامیری در دیدار با گروه‌های جهادی فعال استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم انجام شد، با اشاره به کلام رهبری در خصوص ارزش کار جهادی، عنوان کرد: در تفکر جهادی، کمک به همنوع و فرهنگ خدمت به مردم نهفته است و حل مشکلات جامعه و مردم، در گرو حرکت و کار جهادی است.

استاندار قم با بیان اینکه افتخار من جهادگر بودنم است، گفت: همه مدیران استان موظف هستند در برنامه‌ها و حرکت‌های جهادی حضور داشته باشند؛ امروز با تمام توان و اقتدار، پشت گروه‌های جهادی محکم هستیم و یک لحظه از زحمات و تلاش‌های آنان غافل نخواهیم شد.

وی اظهار کرد: قرارگاه نهادی تخصصی جهادی در استانداری قم تشکیل و ثبت می‌شود تا ان شا الله پشتیبانی از گروه‌های جهادی و آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به مردم در مواقع اضطراری وجود داشته باشد.

استاندار قم با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی پیش از اقدام به عملیات، حتما منطقه هدف خدمت‌رسانی خود را شناسایی کنند، افزود: در صورت نیاز، برای توانمندسازی گروه‌های جهادی اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: حضور مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و دولتی در حرکت‌های جهادی لازم است و یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران در قم، میزان سفرهای جهادی و حضور در اردوهای جهادی و کنار مردم است؛ ما کاری غیراز خدمتگزاری برای مردم نداریم و مدیر و مسئولی که با گروه‌های جهادی همراه نباشد از ما نیست.

آقامیری گفت: کاری که برای غیررضای خدای متعال باشد، ماندگاری ندارد و جهادگران و گروه‌های مردمی در فعالیت‌های خود به نیت و مخلصانه انجام شدن آن کار، توجه کنند.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی دانش‌آموزی، اضافه کرد: ایجاد و تشکیل گروه‌های جهادی برای نوجوانان و دانش‌آموزان بسیار اهمیت دارد چراکه دانش‌آموزان سرمایه‌های آینده کشور و اسلام هستند و بایستی به همه ابعاد دانش‌آموزان در بخش‌های روحی، فکری، جسمی، درسی، اعتقادی و… با جدیت پرداخت.

استاندار قم در خصوص گروه‌های جهادی فعال در عرصه امر به معروف و نهی از منکر، اذعان کرد: یکی از کارهایی که در این بخش باید انجام دهیم، این است که فضای شهرمان بایستی از ورودی شهر، فضای فرهنگی و مذهبی شود؛ از فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان همچون حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، بقاع متبرکه امامزادگان، حوزه‌های علمیه و… در این زمینه به درستی باید استفاده کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights