×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسوول بسیج کارگران و کارخانجات استان قم معارفه شد

آیین تکریم و معارفه مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم، با سرهنگ جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه قم، وزیرراد مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شماری از مسوولان سپاه استان قم، جامعه کارگری، کارفرمایان و بازنشستگان تامین اجتماعی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

طی این آیین ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ علی والایی صمد، سرهنگ رضا اکبری بعنوان مسوول جدید بسیج کارگران و کارخانجات استان قم معارفه شد.

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در بخشی از این آیین، عنوان کرد: بسیج کارگران و کارخانجات استان قم با وجود شرکای اجتماعی‌خود در قالب تشکل های کارگری و کارفرمایی، روند رو به رشدی را دنبال می‌کند و بسیاری از چالش های احتمالی توسط بسیج کارگران و کارخانجات حل و فصل شده است.

وی ادامه داد: زمینه سازی برای احداث ۲ هزار خانه کارگری در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان قم انجام شده است.

وزیری راد اظهار داشت: خانه دار شدن و صاحب مسکن شدن کارگران فصلی و صنعت، یکی از اولویت‌های مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم است.

وی تصریح کرد: برای احداث ۲ هزار مسکن کارگری در استان قم بشدت نیازمند همراهی و مشارکت بسیج و سپاه استان قم هستیم.

وزیری راد تصریح کرد: از زمان جابه‌جایی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چالش ها و مطالبات کارگری و کارفرمایی بسیار مطلوب تر از گذشته دنبال و به نقطه مطلوبی منجر شده است.

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی یادآور شد: طی چند ماه اخیر با پیگیری‌های بسیج کارگران و کارخانجات، تعداد قابل توجهی از واحد‌های راکد، فعال و‌ ظرفیت خوبی به اشتغال استان افزوده شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights