×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشکل تامین آب شهر جعفریه برطرف شد

مهندس حسن بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده شهرستان جعفرآباد در سه ماه نخست سال جاری گفت: در این مدت بیش از ۵هزار و ۵۰۰ متر شبکه آب توسعه یافته و بیش از یک هزار و ۴۰۰ متر نیز اصلاح شده است.

 

وی از واگذاری ۹۱ انشعاب نیز در سه ماه نخست سال جاری در شهرستان جعفرآباد خبر داد و اظهار داشت: در این مدت نیز برنامه‌ریزی و اقداماتی به منظور تأمین آب بخش‌ها و روستاهای این شهرستان به انجام رسیده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام عملیات بهسازی چاه موجود در منطقه معروف به بندرعباس شهر جعفریه یادآور شد: این چاه که بخشی از آب شهر را تأمین می‌کرد به علت مشکلاتی از مدار خارج شده بود که پس از عملیات بازسازی و بهسازی، مجدداً مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مشکل تامین آب شهر جعفریه در مواقع پیک مصرف برطرف شد.

 

وی از اتمام عملیات بازسازی و ایمن‌سازی چشمه روستای کهندان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه نیز ظرف مدت شش ماه و با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال انجام و چشمه به صورت کامل وارد مدار بهره‌برداری شد.

 

بختیاری به برخی دیگر از پروژه‌های آبرسانی در دست اقدام در شهرستان جعفرآباد اشاره کرد و حفر چاه در منطقه آسیاقلی به منظور احداث مجتمع آبرسانی قاهان و آبگیری و بهره‌برداری از مخزن دوم شهر جعفریه را از جمله این اقدامات برشمرد.

 

وی همچنین با اشاره به مشکلات تأمین آب در برخی از روستاهای بخش جعفرآباد گفت: در حال حاضر با توجه به کاهش منابع محلی، آبرسانی به روستاهای الگان، چمانک، بنابر و مهرزمین توسط تانکر سیار انجام می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights