تجارت تراز اسلامی یکی از اصول اصلی فروشگاه کوثر قم - پایگاه تحلیلی خبری قم گویا
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

   تاریخ انتشار : 29 مرداد 1402 - 16:22 بازدید : 174 بازدید ارسال توسط : [ ] تعداد دیدگاه :بدون دیدگاه

پیش از ظهر امروز حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبیین جایگاه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فروشگاه بزرگ کوثر (شرکت تعاونی طلاب جامعه المصطفی) اظهار کرد: این فروشگاه در ابتدا برای خدمت در زمینه امور معیشتی طلاب غیر ایرانی که شامل بیش از ۱۱۰ کشور دنیا می‌شوند، تاسیس و پایگذاری شد و با هم اینک ۱۵۰۰ نفر از کارمندان جامعه المصطفی سهامدار این شرکت هستند.

وی با بیان اینکه «مرکز فروشگاهی کوثر» هم اکنون تنها موسسه ارایه خدمات تجاری به تمامی طلاب است تصریح کرد: این مرکز زیر مجموعه دفتر مقام معظم رهبری و تحت نظارت جامعه المصطفی العالمیه است.

مدیر عامل فروشگاه کوثر قم با بیان اینکه افق دید مسئولین این فروشگاه صرفا اقتصادی نیست، از ارایه خدمات به مردم در زمینه‌ی فرهنگی، معیشتی و اجتماعی خبر داد و افزود: در این فروشگاه کمیته رصد کالا با تنوع بسیار زیاد همراه با کیفیت مطلوب وجود دارد و ارائه خدمات در این فروشگاه باید همراه با رضایت مشتریان باشد.

در ادامه مشاهده می‌کنید:

مصاحبه اختصاصی قم گویا با حجت الاسلام بنی احمدی مدیر عامل فروشگاه در خصوص تجارت تراز اسلامی به عنوان یکی از اصول و اهداف فروشگاه کوثر:

 

 

   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Verified by MonsterInsights