×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در بازدید از نمایشگاه “بهشت کرامت” که به همّت کمیته تشکل‌های حوزوی و دانشجویی قرارگاه فرهنگی ۱۹ و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم در فضای باز بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین برگزار شده است گفت: قطعا اقدامات خودجوش و آتش به اختیارِ فرهنگی هست که می‌تواند چهره شهر را همانطور که مورد نظر حضرت آقا هست، نشان دهد.
 
وی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و عرض خداقوت به برگزار‌کنندگانِ نمایشگاهِ “بهشت کرامت” افزود: ما بعنوان سپاه  استان و نیز قرارگاه فرهنگی ۱۹دی، با تمام ظرفیت، از چنین حرکات و برنامه‌های فرهنگی، حمایت خواهیم کرد.
 
وی در پایانِ این بازدید و گفتگو با غرفه‌داران این نمایشگاه، ضمن ابراز امیدواری از شاهد بودن تحولات بهتر و بیشتر در حوزه فرهنگی – اجتماعی گفت: انشاالله پیگیری خواهیم کرد تا با ایجاد ساختمان فرهنگی در فضای بوستان و نیز ساخت سرویس بهداشتی، خدمات رسانی بهتری به شهروندان منطقه داشته باشیم.
 
گفتنی است نمایشگاه “بهشت کرامت” که دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را به نمایش گذاشته است، همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام در بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین واقع در شهرک شهید زین‌الدین افتتاح و همه روزه تا روز میلاد امام رضا علیه‌السلام، پذیرای بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights