×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مژده شهردار قم به شهروندان / ۶۴ اتوبوس شهری به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اهداف مدیریت شهری در مسیر ارتقای کیفیت حمل‌ونقل عمومی اظهار داشت: با توجه به تکالیف دولت در حمایت از حمل‌ونقل پاک در کلان‌شهرها، از طریق نامه‌نگاری و پیگیری‌های مستمر تلاش کردیم تا شهر مقدس قم از اعتبارات دولتی در این زمینه بهره‌مند شود.

وی افزود: در این زمینه نامه‌ای به سازمان‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ارسال شد و با توجه به ویژگی زائرپذیری شهر قم و پذیرایی از میلیون‌ها زائر داخلی و خارجی، درخواست تأمین ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری برای حمل‌ونقل عمومی داشتیم.

شهردار قم با اشاره به دستور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر اساس این نامه در اختصاص ۶۴ دستگاه‌ اتوبوس شهری به شهر مقدس قم گفت: اضافه شدن این ۶۴ دستگاه موجب افزایش سرعت، کیفیت و مطلوبیت حمل‌ونقل عمومی و ارتقای رضایت شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای انعقاد این قرارداد شهرداری قم در مدت ۷۲ ساعت باید ۸۴ میلیارد تومان اعتبار تأمین کند اظهار داشت: درمجموع قسمتی از هزینه‌های خرید این اتوبوس‌ها توسط دولت و قسمتی توسط مدیریت شهری تأمین خواهد شد.

دکتر سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه شهرداری قم در سال‌های اخیر تلاش مضاعفی برای خرید و نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی داشته خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش سهم قم از این قرارداد همچنان ادامه دارد و از مسیرهای دیگر نیز به‌دنبال تأمین اتوبوس‌ نو به‌منظور خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان عزیز هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights