×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

سید محمدحسین یزدی نژاد مسئول فضای مجازی بسیج قم در گفت‌وگویی خبری، با اشاره به آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان اظهار داشت: برنامه های متنوعی از سوی فضای مجازی بسیج استان قم برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها کارگاه حرفه‌ای تولید محتوا تابستانه است که دارای سرفصل‌های طراحی اپلیکیشن موبایل مقدماتی، ساخت انیمیشن مقدماتی، بازی‌سازی و … است.
 
یزدی نژاد ابراز داشت: کارگاه حرفه‌ای تولید محتوا با موبایل دیگر برنامه‌ای است که در فصل تابستان برگزار خواهد شد که در این کارگاه نیز شامل عکاسی و فیلم‌برداری، تدوین مبتدی، طراحی پوستر، ساخت لوگو و کاور، عکس‌نوشته و … است.
 
وی با بیان این که زمان ثبت‌نام در این دوره‌ها تا تاریخ ۵ تیرماه است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام پیام‌ها و سؤالات خودشان را به شماره تماس ۰۹۰۵۹۷۱۸۹۱۵ در پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ ارسال کنند.
 
یزدی نژاد تصریح کرد: هدف از این دوره آمادگی و استعدادیابی از تیم‌های شرکت‌کننده برای رویداد استانی و ملی تولید محتوی بسیج است.
 
مسئول فضای مجازی بسیج قم با بیان این که زمان پایان دوره‌ها نیز آخر تابستان است، خاطرنشان کرد: بسیجیان فضای مجازی بسیج می‌توانند با شرکت در دوره از تخفیف‌های این دوره‌ها بهره ببرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights