×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در سومین آیین بزرگداشت ۵۶۵ شهید ارتش استان قم که با محوریت شهدای نیروی زمینی در سالن همایش‌های قدس مدرسه علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد، بیان کرد: سربلندی و غرور الهی را که همه ما امروز به آن مفتخر هستیم، منبعث از انقلاب نورانی است که مقام معظم رهبری نیز از آن به عنوان بعثت دوم پس از بعثت رسول الله (ص) یاد می‌کنند.
وی با بیان اینکه اقتدار و عزت کشور ایران دشمنان را انگشت به دهان کرده است، گفت: سه عنصر اساسی در جامعه خالق این سربلندی و عزت هستند که اولین آنها ولایت فقیه است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز در فراق آقا امام زمان (عج) ولی فقیه نماد عینی صراط مستقیم است و به همین دلیل ولایت فقیه نخستین مؤلفه‌ای است که در یاد این عزت نقش اصلی و محوری داشته است.
وی دومین عنصر اصلی در خلق عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را وجود ملتی وارسته دانست و افزود: در طول تاریخ هر رهبر و امامی که امتی وارسته داشته، جاودانه شده است؛ پس امت اسلامی ایران دومین مولفه این عزت و اقتدار است چراکه امام و رهبر خود را تنها نگذاشتند.
امیر حیدری ابراز کرد: شهدای عزیز ما که منبعث از همین امت‌اند، سومین عنصر و مؤلفه اصلی در ایجاد اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران هستند؛ شهدا صراط مستقیم را یافته و در مسیرش قرار گرفتند و با حضور در میدان‌های نبرد، پرچم اسلام را بلند کرده و بر روی قله‌های تصرف شده توسط دشمن به احتزاز درآوردند.
وی تاکید کرد: این شهدای والامقام از دامن پرمهر مادران و تربیت درست پدران شهدا، صراط مستقیم را پیدا کردند؛ امروز ما به نیابت از آنها پا به پا پشت سر ولی امر خود از اسلام و انقلاب‌مان دفاع می‌کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ما به امامین انقلاب، امت عزیز و شهدای گرانقدر مدیون هستیم و بایستی این اقتدار آفریده شده را به زیبایی پاس بداریم و قدرت الهی ایجاد شده را به خوبی تبیین کرده و نشان بدهیم.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی را در محاصره قرار دهند تا شکست بخورد اما همین جمهوری اسلامی با پایداری دشمنان را از منطقه فراری داده است، خاطرنشان کرد: ارتش ایران ذره‌ای از آرمان‌های امام راحل و انقلاب فاصله نگرفته و مصمم‌تر و قدرتمند از پیش با تواضع تمام در پشت ولایت فقیه تا ظهور امام زمان (عج) این اقتدار را حفظ و تسری می‌بخشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights