×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
در دولت سیزدهم مدرسه‌سازی در قم ۲۰۰ درصد رشد داشته است/ جهش صادرات و ساخت مسکن و راه سازی قم در دوسال گذشته

سید مهدی قریشی در گفت‌وگوی بی‌ واسطه مسئولین با مردم که به مناسبت هفته دولت هر شب در یکی از مساجد استان قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی مبنا بر این بوده است مردم محور تمام فعالیت‌ها قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه پای کار نظام بوده و در صحنه انتخابات درخشان حاضر شده‌اند، مطرح کرد: انتخاب مستقیم و غیرمستقیم مسئولین توسط مردم بار مسئولیت مدیران را دوچندان می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات است، عنوان کرد: متاسفانه در حوزه اطلاع‌رسانی مشکلاتی وجود دارد و بسیاری از اقداماتی که در دولت رقم خورده است، هنوز به اطلاع مردم نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای تهاجم دشمن در عصر حاضر، ایجاد ناامیدی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه ضربه‌های سنگینی تاکنون در این عرصه خورده‌ایم و دشمن با وارونه نمایی واقعیت های کشور به دنبال سیاه نمایی از وضعیت کشور است که لازم است گام‌های موثرتری در تبیین اقدامات برداریم.

قریشی با بیان اینکه دولت سیزدهم به نام دولت مردمی شناخته می‌شود، تصریح کرد: این دولت بسیاری از موضوعات را به مردم واگذار کرده است و با محور مشارکت عمومی به دنبال حل مسائل کشور است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در برنامه های مذهبی بسیار بی‌نظیر بوده است، یادآور شد: این حضور موجب تقویت امید و ایمان در کشور شد و پاسخ مناسبی بود به بسیاری از مشکلاتی و سیاه نمایی هایی که دشمنان داشته‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه دولت وظیفه دارد زیرساخت‌های فعالیت مردم را ایجاد کند، اظهار داشت: دولت سیزدهم بسیاری از چالش‌ها و مشکلاتی که به واسطه ترک فعل و عملکرد نامناسب مسئولین گذشته به وجود آمده بود را رفع کرده است.

وی با اشاره به اینکه تاکید شده است مدیران حداقل یک روز در هفته را به ارتباط مستقیم با مردم اختصاص دهند، خاطرنشان کرد: ارتباط مدیران با مردم رشد خوبی نسبت به گذشته داشته است و به طور مثال هر هفته میزهای خدمت دستگاه ها در نمازهای جمعه درحال برپایی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه دولت در دوسال گذشته موفقیت‌های بسیاری داشته است، تصریح کرد: یکی از این عرصه‌ها، سیاست خارجی است که اثرات آن تا ماه‌های آینده در اقتصاد قابل رویت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم کشور درگیر کرونا بود، یادآور شد: دولت سیزدهم در ابتدای فعالیت به موضوع کرونا و واکسیناسیون ورود پیدا کرد و چرخه اشتغال و فعالیت مردم را به روال عادی برگرداند.

قریشی سفر رئیس جمهور به قم را مدنظر قرارداد و افزود: یکی از نقاط قوت این دولت تصمیم گیری در میدان و حضور رییس جمهور در استان ها است و دولت سیزدهم با سفرهای استانی از نزدیک مشکلات استان‌ها را بررسی و تصمیم گیری نمود.

وی با بیان اینکه این سفرها برکات بسیاری به همراه دارد، اظهار داشت: طی دو سال گذشته مدرسه‌سازی در استان قم ۲۰۰ درصد رشد داشته است و در هفته دولت نیز پروژه‌های بسیاری در قالب افتتاح مدارس خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شخص رئیس جمهور پیگیر موضوع منوریل و فرودگاه قم است، عنوان کرد: پروژه فرودگاه قم دارای مشکلات قانونی بسیاری بود که امروز تمام این مشکلات رفع شده و به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.

قریشی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته ۹۰ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد در استان قم احیا شد، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های استان رشد تولید است ولی با مشکل کمبود نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در استان قم توانستیم رکورد تاریخی در حوزه صادرات ثبت کنیم، تصریح کرد: پروژه محور پردیسان-ورجان نیز از دیگر اقدامات این دولت در استان قم بوده است که تا ماه‌های آینده تکمیل خواهد شد.

قریشی با بیان اینکه ۶۶ نقطه حادثه‌خیز در استان قم در دولت سیزدهم اصلاح شده است، اظهار داشت: جهش و رشد بزرگی در حوزه راهسازی در دوسال گذشته اتفاق افتاده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به اینکه تا پایان سال شاهد سفر دوم رئیس جمهور به قم نیز خواهیم بود، مطرح کرد: در نظرداریم در این سفر نیز سایر نیازهای و مشکلات استان قم را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه در اسفندماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت، عنوان کرد: امروز دشمن درحال برنامه‌ریزی گسترده برای کاهش مشارکت مردمی در این انتخابات است و مسیر افزایش مشارکت عمومی خدمت به مردم است.

قریشی ادامه داد: امروز ما وظیفه‌داریم سرمایه اجتماعی که طی سال‌های گذشته دچار آسیب شده است را، احیا کرده و به در جامعه امیدآفرینی کنیم.

وی اضافه کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات را رفع کند در نتیجه مردم باید در انتخابات مجلس تلاش بسیاری برای انتخاب افراد شایسته داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه در هفته دولت ۴۰۴ پروژه در استان قم به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: این پروژه‌های اشتغال‌زایی دو هزار نفر را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights