×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احیا، توسعه و افتتاح ۳ واحد صنعتی در شهرک شکوهیه قم

مراسم احیا، توسعه و افتتاح ۳ واحد صنعتی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم صبح امروز با حضور سیدمحمدآقامیری استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران‌ استانی برگزار شد.

بر این اساس شرکت «وابل ریس» اولین مقصد استاندار قم در مراسم امروز بود. این شرکت جزو واحدهای تولیدی بود که در دولت سیزدهم احیا شده است.

این شرکت با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال، با ظرفیت اشتغال بیش از ۴۰ نفر و تولید ۱۳۰۰ تن نخ فرش ماشینی و نخ پشمی خالص با تلاش دستگاه‌های اجرایی به مرحله احیا مجدد رسیده است.

شرکت دانش‌بنیان «پایاپرس» دومین واحد تولیدی بود که استاندار قم بهره برداری از طرح توسعه آن را کلید زد. این شرکت دانش‌بنیان جزو واحدهای توسعه یافته در دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

این واحد صنعتی با ظرفیت اشتغال قریب به ۵۰ نفر، سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۴۰۰ دستگاه در حوزه تولید ماشین‌آلات صنعتی مشغول به فعالیت است.

واحد صنعتی «رامشین ترد» مقصد پایانی آقامیری در مراسم امروز به منظور بهره‌برداری از طرح های صنعتی هفته دولت بود. این واحد تولیدی نیز جزو طرح‌های صنعتی افتتاح شده در دولت سیزدم محسوب می‌شود.

شرکت «رامشین ترد» با ظرفیت اشتغال بیش از ۶۰ نفر، سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال و با ظرفیت بیش ۲ هزار تن در حوزه تولید آرد، پودر سوخاری و پودر کیک مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights