×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وزیر جهاد کشاورزی: با داشتن روحیه جهادی و تفکر بسیجی، بر همه‌ی مشکلات فائق می‌شویم

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی با حضور در آئین اختتامیه دوره آموزشی رسالت که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در این دستگاه و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور در سالن اجتماعات مجمع اسلامی محبین اهل‌ بیت علیهم السلام- قم برگزار شد گفت: تولید، اولویت وزارت جهادکشاورزی است و این راهبرد با توجه به اقتصاد مردم و برای ارتقای معیشت آنان به کار گرفته می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم سفره مردم در اولویت باشد، تولید باید در اولویت باشد، گفت: تمام تلاش ما این است که با همه‌ی محدودیت‌ها، تولید را در اولویت قرار بدهیم.

 

وزیر جهاد کشاورزی به موضوع مطالبات رهبر انقلاب از این وزارتخانه پرداخت و افزود: حضرت آقا از ما خواستند که وضعیت معیشت و سفره‌ی مردم را مورد توجه قرار دهیم که اگر این موضوع در اولویت قرار نگیرد، طبیعتا بر سایر فعالیت‌های دولت، غبار می‌پوشاند.

 

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور به صورت جدّی، به دنبال اجرای مطالبات رهبری است، گفت: من شهادت می‌دهم که هیچ مقلّدی از آقای رئیس جمهور، مقلّدتر نسبت به رهبر معظم انقلاب نیست‌؛ لذا همیشه در جلسات دولت، دغدغه‌های حضرت آقا را منتقل می‌کنند و تاکید می‌کنند که اولویت اول، معیشت و سفره مردم است.

 

وی در این رابطه با یادآوری شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری به مهار تورم از طریق افزایش تولید، افزود: در راستای تحقق امنیت غذایی پایدار، روش‌های عملیاتی را برای رونق تولید و به‌کارگیری ظرفیت‌های نیمه‌فعال و بازگرداندن واحد‌های غیرفعال به چرخه تولید در دستور کار است و مطمئینیم که با داشتن روحیه جهادی و تفکر بسیجی میتوانیم بر همه‌ی مشکلات فائق شویم.

 

گفتنی است؛ اولین دوره آموزشی – تخصصی رسالت، با هدف توان‌افزایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور، از ۱۶ آبان ماه به مدت سه روز در سالن اجتماعات مجمع اسلامی محبین اهل‌ بیت علیهم السلام- قم برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

عکس: مهدی ربانی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights