×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نوسازی ۶۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در قم

علیرضا اسدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما، افزود: همچنین ۱۹ دستگاه اتوبوس و ۴۹ دستگاه مینی‌بوس برون‌شهری دیگر نیز تا پایان سال نوسازی خواهد شد.

به گفته وی؛ ۲۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی ناوگان راهداری این استان در راستای ارتقای کیفی خدمات رسانی به مردم اختصاص یافته‌ است.

معاون حمل‌ و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، همچنین بهسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس راهداری قم در سال گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: سال گذشته، ۱۴ دستگاه اتوبوس و ۳۶ مینی‌بوس با استفاده از تسهیلات دریافتی از بانک‌ها نوسازی شد.

اسدی ادامه داد: در قالب طرح نوسازی ناوگان عمومی هفت میلیارد ریال برای هر دستگاه اتوبوس و ۲ میلیارد ریال نیز برای مینی‌بوس‌ در نظر گرفته شده‌است.

وی در بخش دیگری از سخنان اظهارداشت: ۲هزار دستگاه اتوبوس به کشور وارد شده که جهت واگذاری به جامعه هدف با ۱۳ شرکت قرار داد منعقد شده و تاکنون ۶۰۰ ثبت نام نیز جهت دریافت ناوگان صورت گرفته‌است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم با تاکید بر اینکه نزدیک ۶۰ درصد از کل مبلغ خودرو به صورت وام ، قابل پرداخت است، گفت: کارمزد وام لحاظ شده نیز ۱۲ درصد است که مناسب و اقتصادی می‌باشد.

در حال حاضر ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی قم فعال است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights