×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
همکاری مردم مهمترین دلیل موفقیت پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ است

 

وی با بیان اینکه باید طرح محله‌محوری ساماندهی شود، عنوان کرد: اگر بخواهیم خدمت‌رسانی‌ها به‌صورت بخشی انجام دهیم، قطعاً برخی افراد شامل خدمات نخواهند شد، ولی اگر طرح‌ها را به‌صورت محله محوری و یا مسجد محوری دنبال کنیم می‌توانیم انسجام بیش‌تری را شاهد باشیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه در طرح‌های محله محوری خروجی بیش‌تر خواهد بود، مطرح کرد: محله‌های استان با یکدیگر تفاوت‌های بسیاری دارند که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

وی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت‌های مردمی را نیز در این عرصه پای‌کار بیاوریم، خاطرنشان کرد: باید به محلات هویت بخشیم، چراکه بضاعت‌های دستگاه‌ها برای پوشش تمام محلات کافی نیست.

شاهچراغی با اشاره به اینکه در محلات عناصر مؤثر بسیاری وجود دارد، تصریح کرد: محوریت مسجد مهم‌ترین عنصر مؤثر در محلات است.

وی با بیان اینکه مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر یک ضرورت است، یادآور شد: مردم اگر در جریان امور قرار بگیرند قطعاً پای‌کار خواهند آمد و حمایت‌های لازم را انجام خواهند داد.

استاندار قم مواد مخدر را زیربنای بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها دانست و ابراز کرد: باید در راستای مبارزه با مواد مخدر از ظرفیت نهادهایی که به مردم خدمات مختلف ارائه می‌دهند نیز استفاده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights