×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
واگذاری ۱۰۰۰ واحد مسکونی در هفته دولت به شهروندان قمی

احمد حاجی زاده شب گذشته در دیداری بی واسطه با اهالی خیابان هفت تیر و در جمع نمازگزاران مسجد حضرت زینب سلام الله علیها، انقلاب اسلامی را مظهر ایمان برای نوجوانان و جوانان امروزی دانست و گفت: خداوند به همه ی ما توفیق بهره گیری از مکتب انقلاب اسلامی را داده و در این مکتب چیزی جز ایمان برای جوانان و نوجوانان یافت نمی‌شود چرا که پایگذار آن فردی با ایمان و خداشناس بود.

وی افزود: این انقلاب و نظام اسلامی ثمره خون شهدای گرانقدری است که ساده زیستی را بر همه چیز ترجیح می‌دادند و اولویت را ابتدا به مردم و اطرافیانشان و سپس به خود اختصاص می‌دادند که این باید سرلوحه ای برای تک تک ما مسئولین باشد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر لزوم توجه مسئولین به نوجوانان و جوانان عنوان کرد: امروز هدف دشمنان در جنگ ترکیبی و فضای مجازی، جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هستند که در صورت غفلت هر یک از ما عواقب زیان باری را در پی خواهد داشت و باید هوشیارتر از همیشه آماده باشیم.

معاون استاندار قم با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصتی برای ارائه کارنامه کاری سالیانه مسئولین است، گفت: مردم بیش از پیش شنوای اقدامات انجام شده در کشور هستند و اصلی ترین وظیفه مسئولین و مدیران در هفته دولت، ارائه کارنامه شفاف کاری در محافل عمومی مردم است.

احمد حاجی زاده در ادامه به بخشی از اقدامات انجام شده از ابتدای آغاز دولت سیزدهم در استان اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های مهم مردم در سالیان اخیر پروژه های مهم مونوریل، مترو و فرودگاه بوده است که خوشبختانه بعد از مدتها این پروژه ها تعیین و تکلیف شده و نتایج آن بزودی به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در خصوص فرودگاه قم گفت: این پروژه با توجه به نداشتن مجوزات و تاییدیه های لازم، از رده خارج شده بود که با پیگیری های مداوم دولت و دستگاه های استانی، منطقه ویژه سلفچگان با کسب اعتبارات و مجوزات لازم مسئولیت راه اندازی و سرعت بخشی به این پروژه را عهده دار خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ادامه داد: بررسی وضعیت مترو و مونوریل نیز در جلسات شورای شهر مطرح شده بود که در حال حاضر متروی قم آماده است و تنها نیاز به رام قطار جهت راه اندازی داشته و مونوریل نیز مراحل پایانی دریافت مجوزات خود را به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه استان قم محور ارتباطی ۱۷ استان است اظهار کرد: با هدف بهبود مسیر های ارتباطی جاده ای و کاهش تلفات و تصادفات، ۶۶ نقطه حادثه خیز در جاده های استان ترمیم و ایمن سازی شدند.

معاون استاندار قم اضافه کرد: در بحث مسکن تا کنون ۴۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده که به مناسبت هفته دولت، تعداد ۱۰۰۰ واحد از آنها در این ایام تحویل صاحبانشان خواهد شد.

حاجی زاده در پایان ضمن تقدیر از حضور و همراهی پرشور مردم در جریانات مختلف ابراز کرد: این دستاورد ها و اتفاقات، ذیل توجه شما امکان پذیر است و ما مسئولین تنها خدمتگزاری در محقق شدن امور هستیم و خواهیم بود.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights