×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تعجب بسیاری از گردشگران خارجی از پیشرفت‌های ایران/گردشگری مقاومت نیازمند ایجاد زیرساخت است

علی‌اصغر شالبافیان در نخستین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در سالن رضوان شهرداری قم، اظهار داشت:گردشگران خارجی پس از ورود به ایران و بازدید از مراکز و نقاط گردشگری عموماً از روحیه بالای مردم و پیشرفت‌های کشور متعجب می‌کنند.

وی با بیان اینکه گردشگری یکی از ابزارهای مهم و تأثیرگذار در نشان دادن پیشرفت و روحیه ایثار و شهادت مردم ایران است، ادامه داد: گردشگری و حضور توریست‌های خارجی ابزار بسیار کارآمدی برای روایت صحیح از واقعیت‌های داخل ایران است.

معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از گردشگری به‌عنوان یک رسانه پویا در معرفی فرهنگ و ظرفیت‌های توریستی یادکرد و خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری می‌تواند روایت سازی درست و منطبق با واقعی از وضعیت کشور در اختیار جهانیان قراردادِ و مانع از روایت سازی‌های دروغین شود.

وی ایجاد زیرساخت‌ها را لازمه توسعه گردشگری مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: به هر میزان که ارتباطات بین شهرها با سهولت بیشتری انجام و شناخت بیشتری از بازارهای هدف وجود داشته باشد، اهداف گردشگری مقاومت بهتر محقق می‌شود.

شالبافیان گفت: تسهیل درآمد و شد گردشگران بازارهای هدف به همراه امکان ورود و خروج گردشگران با خودروهای شخصی از برنامه‌های مهمی است که در سطح وزارتخانه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: اهمیت گردشگری موضوعی را موردتوجه قرار داد و گفت: گردشگری موضوعی فرصت و محفلی برای روایت سازی صحیح از تمام ویژگی‌های کشور است که در این مساله مقاومت از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights