×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
از حضور طلاب جهادی در بازارها تا لزوم برخورد با تبلیغات تجاری هنجارشکنانه

نشست ماهانه مسئولین کمیته‌های قرارگاه ۱۹ دی قم با دبیر این قرارگاه به منظور ارائه گزارش کمیته‌ها و تصمیم‌گیری برای ماه جدید در سالن جلسات فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد.

در این نشست مسئولیت کمیته فرهنگی قرارگاه به حجت‌الاسلام والمسلمین وحدتی نماینده مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه واگذار شد و حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد که پیش از این مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه بود با توجه به اهمیت نظارت بر فعالیت بوستان‌ها و پیگیری مسائل حریم حرم به عنوان مسئول کمیته احیای بوستان‌ها و حریم حرم معرفی شد تا با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها بتواند به وضعیت بوستان‌ها سامان دهند.
از حضور طلاب جهادی در بازارها تا لزوم برخورد با تبلیغات تجاری هنجارشکنانه

در این نشست غریب معاون اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه وضعیت حجاب و عفاف در ۹۶ دستگاه و مجموعه مورد بازرسی قرار گرفته است، عنوان کرد: مدیرانی که نسبت به موضوع حجاب و عفاف بی توجه بودند تذکر گرفتند.

همچنین در این نشست گزارشی از نظارت بر داروخانه‌ها، باشگاه‌ها آرایشگاه‌ها و سایر اماکن ارائه شد.

بر اساس مصوبات این نشست، قرار شد جلسه‌ای توسط معاونت اجتماعی استانداری برگزار شود تا اتحادیه‌هایی که زیر مجموعه آن‌ها نسبت به عفاف و حجاب بی توجه هستند فراخوانده شوند و با آن‌ها در مورد ضرورت رعایت حجاب و عفاف گفت‌وگو شود.

در ادامه این جلسه قانونی مسئول کمیته رسانه‌های نوین و تبلیغات تجاری به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: نسبت به عملکرد پیج‌های تبلیغاتی با مشارکت پلیس فتا به صورت ویژه نظارت می‌شود.

سردار محمدرضا موحد نیز در ادامه این نشست با شنیدن گزارش مهدی کلانترزاده مسئول کمیته تبلیغات و فضاسازی از فضاسازی‌های صورت گرفته در قم تقدیر کرد.
از حضور طلاب جهادی در بازارها تا لزوم برخورد با تبلیغات تجاری هنجارشکنانه

در این نشست قرار شد تا در مورد افزایش مراکز مصرف دخانیات پیگیری لازم از سوی دادستانی انجام شود.

همچنین حضور طلاب جهادی در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی، بوستان‌ها و بازارها به‌منظور اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر مصوبات نشست ستادی قرارگاه ۱۹ دی بود.

در ادامه این نشست خویینی مسئول کمیته دانشگاهی قرارگاه ۱۹ دی گفت: برای ورود جدی به حوزه مسائل دانشگاه‌ها با حضور مسئول بسیج اساتید و مسئول بسیج دانشجویی و همچنین نمایندگان بسیج در دانشگاه‌ها کارگروهی تشکیل می‌شود تا مسائل و آسیب‌های دانشگاه‌ها شناسایی و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

ارائه گزارش کمیته رسانه و فضای مجازی قرارگاه توسط حجت‌الاسلام لطفی نیاسر انجام شد که یکی از مصوبات این کمیته، ارسال نامه‌ای از طرف آیت‌الله سعیدی به صدا و سیما بوده که در این ابلاغ بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های تبلیغاتی در تبلیغات واحدهای تجاری قم تاکید شده است.

یکی دیگر از مصوبات کمیته رسانه و فضای مجازی قرارگاه ۱۹ دی دریافت دستور کتبی دادستانی برای برخورد با تخلفات برخی از پیج‌های تجاری و تبلیغاتی در قم بوده است.

عبدالهی معاون مسئول هیأت اندیشه‌ورز قرارگاه نیز با اشاره به اجرای ویژه برنامه فصل شیدایی گفت: قرار است از ظرفیت شب‌های شیدایی که بیش از ۱۰۰ هزار نفر مخاطب دارد برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معوف استفاده شود.

مطهری مسئول کمیته اتباع قرارگاه نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و جلسات برگزار شده با علمای اتباع و تشکیل هیأت‌های اتباع پرداخت و قرار شد که این کمیته با کارگروه اتباع حوزه علمیه جلسه گذاشته تا به هم پوشانی خوبی برسند و کارها را به صورت مشترک دنبال کنند.
از حضور طلاب جهادی در بازارها تا لزوم برخورد با تبلیغات تجاری هنجارشکنانه

همچنین گودینی جانشین کمیته رصد در مورد آسیب های اجتماعی شهر به ارائه آخرین آمارها پرداخت و مقرر شد واحدهای تجاری و زیر مجموعه دستگاه های دولتی و استانی که کار تجاری انجام می دهند در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مشارکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights